محفل قرآنی در آستان بی‌بی زبیده(س) قرچک برگزار شد+ عکس و صوت
کد خبر: 4035892
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷

محفل قرآنی در آستان بی‌بی زبیده(س) قرچک برگزار شد+ عکس و صوت

محفل انس با قرآن با تلاوت سعید پروپزی در آستان بی‌بی زبیده(س) قرچک برگزار شد.

به گزارش ایکنا، همزمان با آغاز چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، محافل انس باقرآن از سوی گروه جهادی برای ایران و با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از ۲۰ بهمن‌ماه آغاز شد و تا ۲۸ بهمن‌ماه ادامه دارد.

نخستین محفل به میزبانی آستان مقدس بی‌بی زبیده(س) قرچک و با تلاوت قاریان بین‌المللی و ممتاز چون سعید پرویزی، محمد پورعاشوری، هادی اسفیدانی و اجرای گروه سرود ابرار برگزار شد. همچنین همزمان با آن نیز محفل دیگری با تلاوت مجتبی پرویزی، قاری ممتاز کشورمان در امامزاده صالح(ع) فرحزاد برگزار شد.

 

تلاوت محمد پورعاشوری، قاری ممتاز و از مدرسان قرآن کشورمان از آیات 78 تا 82 سوره مبارکه اسراء و سوره مبارکه شمس و سوره مبارکه حمد

کد

تلاوت سعید پرویزی از آیات 13 تا 23  سوره مبارکه اسراء

کد

تلاوت هادی اسفیدانی از آیات 5 تا 16 سوره مبارکه انسان

کد

در همین راستا نیز محافلی عصر امروز و فردا، 23 و 24 بهمن‌ماه با تلاوت جعفر فردی، قاری بین‌المللی کشورمان در مساجد قدیمی تهران مجدالدوله و سیدعزیزالله در بازار بزرگ تهران برگزار می‌شود.

همچنین محفل قرآنی نیز 26 بهمن‌ماه در مسجد سیدالشهدا روستای شورکاپ لواسان، 27 بهمن، شب رحلت حضرت زینب(س) با تلاوت هادی موحدامین، قاری بین‌المللی کشورمان و حسین بیات قاری ممتاز در مسجد المهدی نبردجنوبی و 28 بهمن‌ماه در مسجد جامع متحدان میدان‌الغدیر یافت‌آباد برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، اجرای تمامی این برنامه‌ها با علی نعمت‌الله زاده و گروه سرود «برای ایران» همراه است.

انتهای پیام
captcha