انتشار ویژه‌نامه چهل و‌سومین فجر انقلاب در قرقیزستان
کد خبر: 4035125
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

انتشار ویژه‌نامه چهل و‌سومین فجر انقلاب در قرقیزستان

بیست‌وسومین شماره ماهنامه روسی‌زبان «میراث» به مناسبت دهه فجر با محوریت معرفی انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن از سوی رایزنی فرهنگی ایران در بیشکک، پایتخت قرقیزستان منتشر شد.

انتشار ویژه‌نامه چهل و‌سومین فجر انقلاب در قرقیزستانبه گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت گرامیداشت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب، بیست‌وسومین شماره ماهنامه جامعه و فرهنگ قرقیزستان «میراث» با محوریت معرفی انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیشکک منتشر شد.

عناوین اصلی این ویژه‌نامه که برای استفاده در حوزه روس‌زبان در صفحات فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، شامل «تمدن نوین اسلامی؛ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و دستاوردهای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران/ محمد اسدی موحد»، «۱۰ دلیل برای سفر به ایران»، «مروری بر برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۳ سال»، «دستاوردهای زنان در ایران پس از انقلاب اسلامی: پیشرفت خیره‌کننده بانوان»، «ادبیات انقلاب اسلامی» و «انقلاب اسلامی ایران از نگاه غرب» است.

«مزیت‌های انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با انقلاب‌های بزرگ جهان»، «دستاوردهای ایران در زمینه علمی پس از انقلاب اسلامی» و نمایشگاه عکس «ایران: از دیروز تا امروز. دستاوردهای انقلاب اسلامی» به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در موزه‌های هنرهای تجسمی بیشکک از دیگر مطالب این نشریه است.

همچنین، تعداد محدودی از بیست‌وسومین شماره ماهنامه روسی‌زبان «میراث» برای تورزیع در مراسم روز ملی ایران و نمایشگاه عکس «ایران: از دیروز تا امروز. دستاوردهای انقلاب اسلامی» در بیشکک به چاپ رسید.

انتهای پیام
captcha