همایش مجازی «شکوه مادری» برگزار می‌شود
کد خبر: 4033331
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
به میزبانی ستاد فهما در اصفهان؛

همایش مجازی «شکوه مادری» برگزار می‌شود

همايش مجازی مسئولان واحد خواهران کانون‎‌های فرهنگی هنری مساجد کشور(فهما) با موضوع «رابطه فعاليت‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان با زندگي مشترک و فرزندپروري» به ميزباني ستاد فهما در استان اصفهان برگزار می‌شود.

فرزندپروری

به گزارش ایکنا، به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور(فهما) در اصفهان، همایش مجازی مسئولان واحد خواهران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با عنوان «شکوه مادری» و با موضوع «رابطه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان با زندگی مشترک و فرزندپروری» به میزبانی ستاد فهما در استان اصفهان برگزار می‌شود.

در این همایش، مریم اردبیلی، پزشک، کارشناس مسائل زنان و خانواده و مشاور امور بانوان شهردار تهران و جلال ریزانه، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مشاور رئیس ستاد فهما به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکی formaloo.com/Conference، برای شرکت در این همایش ثبت نام کنند. گواهی پایان دوره نیز برای شرکت‌کنندگان صادر خواهد شد.

این همایش از ساعت 15 تا 17 روز دوشنبه، 18 بهمن‌ماه به نشانی Isfahan.fahma.org/liveroom برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، 18 بهمن از طرف ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با عنوان «انقلاب اسلامی، تکریم مقام زن، تحکیم بنیان خانواده» نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام
captcha