اعلام آمادگی‌های لازم برای مقابله با موج ششم کرونا در قم
کد خبر: 4032814
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶

اعلام آمادگی‌های لازم برای مقابله با موج ششم کرونا در قم

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: آمادگی‌های لازم درخصوص مقابله با موج ششم بیماری کووید۱۹ در سطح استان و مراکز درمانی پیش‌بینی شده‌ است.

 مهدی مصری، رییس دانشگاه علوم پزشکی قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم مهدی مصری، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم روز دوشنبه 11 بهمن‌ماه در جلسه هیات رییسه دانشگاه اظهار کرد: آمادگی‌های لازم در خصوص مقابله با موج ششم بیماری کووید۱۹ در سطح استان و مراکز درمانی پیش‌بینی شده‌ و در این راستا برنامه‌ریزی برای آمادگی کامل تیم‌های بهداشتی بیمارستان‌های استان صورت گرفته‌ است.

وی ادامه داد: از تمام بخش‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی که در ۲۳ ماه گذشته در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا بودند کمال تشکر را دارم چرا که بی‌وقفه و به2صورت شبانه‌روزی برای سلامت مردم تلاش کردند.

مصری در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری مجاهدت‌های صورت گرفته در پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی تبلور نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که تاکنون مسیر باشکوهی را پیموده و ما هم باید سهم خود را در این مسیر ادا کنیم.

مصری شب گذشته دهم بهمن‌ماه نیز پس از بازدید از بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم از زیر بار پذیرش بیماران کرونایی این مرکز درمانی خبر داده و تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا در استان، نیاز است تا بیمارستان دیگری هم زیر بار پذیرش بیماران برود.

رعایت دستورات بهداشتی و عدم حضور در تجمعات و استفاده از ماسک، در راستای مقابله با کرونا از توصیه‌های رییس دانشگاه علوم پزشکی قم به همشهریان بود.

انتهای پیام
captcha