نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی تبریز در آماده‌باش هستند
کد خبر: 4031783
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی تبریز در آماده‌باش هستند

شهردار تبریز گفت: نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی برای مواجه با مواقع بحرانی در سطح بالایی از آمادگی قرار دارند و هر لحظه آماده جانفشانی هستند.

عباس رنجبر، شهردار تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، عباس رنجبر، شهردار تبریز، امروز، هفتم بهمن ماه، در بازدید از رزمایش مشترک نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی تبریز گفت: نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی برای مواجه با مواقع بحرانی در سطح بالایی از آمادگی قرار دارند و هر لحظه آماده جانفشانی هستند.

وی افزود: نیروهای سازمان آتش‌نشانی شهرداری در بحث زلزله یا دیگر حوادث غیرمترقبه آماده جانفشانی و ایثار هستند و تلاش می‌شود اگر نواقصی نیز در بحث امکانات و تجهیزات وجود داشته‌ باشد، زمینه‌ تامین آنها فراهم شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش برای سنجش سطح آمادگی نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی و امکانات آنها برگزار شد، اظهار کرد: امکانات آتش‌نشانی تبریز در وضعیت نسبتاً مطلوبی قرار دارد و باید در حداقل زمان ممکن با تامین امکانات و خرید تجهیزات جدید به سمت ایده‌آل شدن امکانات این سازمان حرکت کرد.

شهردار تبریز با اشاره به ضرورت هوشیاری و آگاهی شهروندان در مواقع بحران و بروز حوادث غیرمترقبه، بیان کرد: شهروندان باید هوشیاری و آرامش خود را در این مواقع حفظ، و دستورالعمل‌هایی که به‌ صورت عمومی و از سوی سازمان مدیریت بحران کشور یا سازمان آتش‌نشانی انتشار می‌یابد را دقیقا مطالعه و رعایت کنند.

رنجبر، به شهروندان توصیه کرد تا کیف زلزله‌ای که معمولاً در دستورالعمل‌ها محتویات آن ذکر شده است را برای مقابله با مواقع بحرانی تهیه و در صورت بروز حوادث غیرمترقبه از تجهیزات آن استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha