سومین همایش بین‌المللی فین‌تک اسلامی در استانبول برگزار می‌شود
کد خبر: 4030785
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

سومین همایش بین‌المللی فین‌تک اسلامی در استانبول برگزار می‌شود

سومین همایش بین‌المللی فین تک اسلامی مارس 2022 با حضور فعالان این بخش از کشورهای مختلف جهان در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از بیزینس مارکتینگ این ایژا، شرکت Elmangos Ventures تسهیل کننده اقتصاد دیجیتال اسلامی و برگزارکننده رویدادهای تجاری، برنامه‌های خود را برای برگزاری سومین اجلاس جهانی فین‌تک اسلامی GIFS) 2022) اعلام کرد. این رویداد قرار است با همکاری شرکت اسلامی برای توسعه بخش خصوصی (ICD) سازماندهی و با همکاری انجمن تجاری گروه IsDB و انجمن بانک‌های اسلامی ترکیه(TKBB) پشتیبانی شود.

این همایش قرار است،‌ 22 و 23 مارس 2022 (2 و 3 فروردین 1401) در استانبول ترکیه برگزار شود. علاوه بر این، قرار است این همایش به گستره و تأمین منابع فین تک اسلامی، همراه با گردهمایی دست‌اندرکاران این بخش در این رویداد بپردازد.

این اولین پلتفرم در ترکیه خواهد بود که همه مسائل مرتبط با بخش فین‌تک اسلامی را مطرح و بحث‌ها را تسهیل می‌کند و ایده‌ها، راه‌حل‌ها و کسب‌وکارهای نوآورانه را برای ارائه محصولات و خدمات مالی اسلامی در سطح جهانی ارائه می‌کند.

در مدت دو روز، GIFS دارای برنامه‌های متنوعی از جمله تبادل تجاری و پنل‌های سفارشی‌سازی‌ شده است که همگی حول محور موقعیت‌سنجی فین‌تک اسلامی در عصر دیجیتال هستند.

پیش‌بینی می‌شود در این رویداد چندین صنعت از ارگان‌های مربوطه و همچنین شرکت‌های پیشرو، مؤسسات مالی، دانشگاهیان، واسطه‌ها و نمایندگان دولت شرکت کنند. علاوه بر این، GIFS باید توجه ارائه‌دهندگان داده‌ها و راه حل‌های فین تک را جلب کند، در حالی که تمرکز اصلی آن بر پیشرفت و درک این موضوع است که فین‌تک فناوری کلیدی برای آینده خواهد بود.

عبدالمهیمن منسی، بنیانگذار و مدیر المانگوس گفت: ما ترکیه را به عنوان یک مکان عالی برای میزبانی GIF در سال جاری می‌بینیم. این اولین رویداد حضوری خواهد بود که ما از زمان شروع همه‌گیری میزبانی می‌کنیم. هدف ما ایجاد یک پلت‌فرم شبکه‌سازی قوی برای همه طرف‌های مربوطه برای مشارکت، به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و فراهم کردن بستری برای تازه واردان برای نمایش محصولات و راه حل های خود در حین بررسی بخش مالی ترکیه و پتانسیل آن است.

مدیر اجرایی ICD، ایمن امین سجینی اظهار داشت: ICD خوشحال است که فعالانه در GIFS شرکت می‌کند و دیجیتالی شدن را به این سطح از اهمیت می‌رساند. ما ابتکارات دیجیتالی با هدف تسریع و افزایش خدمات مالی مبتنی بر فین‌تک به جوامع کشورهای عضومان توسعه داده‌ایم. 

انتهای پیام
captcha