تربیت پلیس قرآنی با حضور مستمر فرماندهان در جلسات قرآن ممکن می‌شود
کد خبر: 4030692
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
حجت‌الاسلام ادیانی:

تربیت پلیس قرآنی با حضور مستمر فرماندهان در جلسات قرآن ممکن می‌شود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در افتتاحیه بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ناجا گفت: در همه امور انتظامی، معنویت و تمسک به قرآن وجود دارد و اهمیت دادن به قرآن کریم و حضور مستمر فرماندهان و کارکنان در جلسات انس با قرآن، در راستای تربیت پلیس مکتبی و قرآنی مورد انتظار فرماندهی معزز کل قوا است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا، حجت‌الاسلام علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی انتظامی کل کشور در افتتاحیه بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در مشهد مقدس برگزار شد بیان کرد: خداوند را شاکریم در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در جوار مضجع شریف ثامن الحج در خدمت کارکنان خدوم و شریف انتظامی، به خصوص نخبگان قرآنی هستیم.

وی افزود: هنگام تلاوت قرآن از شوق منقلب شدم و آن هم به پاس این بود که در کشوری زندگی می‌کنیم که خدمت به قرآن و اهل بیت(ع) در آن افتخار است. درهمه امور انتظامی، معنویت و تمسک به قرآن وجود دارد. اهمیت دادن به قرآن کریم و حضور مستمر فرماندهان و کارکنان در جلسات انس با قرآن، در راستای تربیت پلیس مکتبی و قرآنی مورد انتظار فرماندهی معزز کل قوا است.

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی انتظامی کل کشور اظهار کرد: مغز قرآن همان ولایت‌پذیری است که در عمل باید اثبات شود. خاندان اهل بیت(ع) مظهر رحمت هستند که محور آنها، فاطمه(س) است؛ فاطمه‌ای که پدرش پیغمبر، همسرش امام علی(ع) و فرزندانش شباب اهل جنت هستند.

ادیانی تصریح کرد: بنده قاری یا حافظ نیستم، ولی این افتخار را دارم که هر روز، حداقل ۵۰ آیه از قرآن را به نیت اهل بیت(ع)می‌خوانم. تفکر و اندیشه اسلامی اهل(بیت) با اندیشه آمریکایی دو خط متفاوت است و این دلیل نمی‌شود که ما اگر این را بپذیریم، آن را نیز در کنارش داشته باشیم بلکه این موضوع فقط باعث جدایی ما از حکومت الهی می‌شود.

وی افزود: حتی آیت الله مصباح در این خصوص فرمودند حتی بدترین ایرانی، از ۱۰۰ آمریکایی برتر است، زیرا شاید مسلمان اشتباه کند، ولی گناه او از فراموشی و غفلت است و همان موقع پشیمان و نادم می‌شود.

انتهای پیام
captcha