فضا برای حرکت‌های بزرگ در وزارت دفاع فراهم است
کد خبر: 4030417
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
امیر آشتیانی:

فضا برای حرکت‌های بزرگ در وزارت دفاع فراهم است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: فضا برای حرکت های بزرگ در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فراهم است.

امیر آشتیانی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به همراه معاونین ستادی و رؤسای سازمان‌های تابعه وزارت دفاع از نمایشگاه فصل جهش سازمان صنایع هوافضا بازدید کرد.

امیر آشتیانی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت‌گرفته در سازمان صنایع هوافضا گفت: با توجه به نتیجه بررسی‌های به عمل‌آمده و مشاهدات در ارزیابی‌های میدانی، سازمان صنایع هوافضا در راستای تدابیر و منویات مقام معظم فرماندهی کل قوا اقدامات مؤثر و اثربخشی را انجام داده و به‌صورت جهشی عمل کرده است.

وی با بیان اینکه فضا برای دستیابی به اهداف بزرگ و راهبردی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فراهم است و سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای تلاش جمعی در همین مسیر است، افزود: اخلاص کلید اصلی موفقیت و رمز این راه بوده و هست و همه ما آن را در زندگی بزرگانی همچون شهیدسلیمانی، شهیدفخری‌زاده و شهیدصیاد شیرازی دیده‌ایم.

گفتنی است، نمایشگاه پژوهش و نوآوری سازمان صنایع هوافضا (فصل جهش)، در سال ۱۴۰۰ با هدف تحول‌آفرینی و ترسیم آینده سازمان و سامانه‌های هوافضای کشور طراحی و اجرا شده است.

هدف از برگزاری نمایشگاه فصل جهش سازمان صنایع هوافضا افزایش آگاهی‌ها نسبت به صحنه نبرد آینده، تحلیل وضعیت جهان و جهت‌گیری سازمان‌ها و کشورهای پیشرو در حوزه سامانه‌ها و فناوری‌ها، جلوگیری از غافلگیری و رویکرد فعال نسبت به آینده در تمامی عوامل مؤثر بر مأموریت سازمان صنایع هوافضا در حوزه‌های ملی و وظایف نیروهای مسلح، سفر به آینده، ذهن‌انگیزی متولیان تحقیقاتی سازمان برای کسب‌وکار و محصولات آتی، افزایش قابلیت‌ها، خلاقیت و نوآوری، شکستن پارادایم‌ها و محدودیت‌های ذهنی بوده است.

این نمایشگاه شامل غرفه‌های محتوای سؤال‌انگیزی و تحریک ذهن، ضرورت تحول، انقلاب فناوری اطلاعات، تهدیدات نوین، سامانه‌ها و فناوری‌های آینده‌نگر و تالار اندیشه است.

انتهای پیام
captcha