دوره تربیت مربی روان‌خوانی قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4030360
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
از سوی مؤسسه فاطمه الزهرا(س)؛

دوره تربیت مربی روان‌خوانی قرآن برگزار می‌شود

مدیر عامل مؤسسه قرآنی فاطمه الزهرا(س) از آغاز ثبت نام کلاس‌های دوره تربیت مربی، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم از سوی این مؤسسه خبر داد.

جلسه قرآنفاطمه توکلی‌نژاد، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت فاطمه الزهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا، از آغاز ثبت‌نام کلاس‌های دوره تربیت مربی، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم خبر داد و گفت: این کلاس‌ها ویژه بانوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مؤسسه از سازمان تبلیغات اسلامی مجوز خود را دریافت کرده است، افزود: از مزایای شرکت در این دوره می‌توان به اعطای گواهینامه رسمی از سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد. پیش‌نیاز شرکت در دوره، قبولی در آزمون ورودی یا دارا بودن گواهی قرائت سطح چهار و تجوید و مفاهیم سطح دو است.

توکلی‌نژاد با بیان اینکه ثبت‌نام این دوره از امروز آغاز شده، گفت: تا 30 بهمن‌ماه مهلت ثبت‌نام از طریق تماس با شماره‌های 09133442103 و 09392366997 تعیین شده است. کلاس‌ها نیز بعد از تعیین نتایج امتحان ورودی در سال آینده برگزار خواهد شد.

این کلاس‌ها به نشانی شهرستان بم، بلوار معلم، انتهای کوچه معلم 6 برگزار می‌شود، همچنین مؤسسه نیز به نشانی خیابان امام، کوچه امام خمینی(ره) واقع شده است.

انتهای پیام
captcha