انتشار «حکمت‌نامه عیسی بن مریم» در آفریقای جنوبی
کد خبر: 4028945
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
به انگلیسی انجام شد؛

انتشار «حکمت‌نامه عیسی بن مریم» در آفریقای جنوبی

رایزنی فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی با مشاركت مؤسسه دارالحدیث، ترجمه انگلیسی كتاب «حكمت‌نامه عیسی بن مریم(ع)» را در قالب طرح تاپ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، چاپ و منتشر كرد.

انتشار «حکمت‌نامه عیسی بن مریم» در آفریقای جنوبیبه گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت فرارسیدن سال نو میلادی، رایزنی فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی با مشاركت مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث، ترجمه انگلیسی كتاب «حكمت‌نامه عیسی بن مریم(ع)» به همراه فایل صوتی آن(كتاب صوتی) اثر آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری را در قالب طرح تاپ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، چاپ و منتشر كرد.

این كتاب از سوی انتشارات Fine Art Printers cc كه یكی از ناشران معتبر و فعال آفریقای جنوبی است، منتشر و در اختیار علاقه‌مندان و دوستداران آموزه‌های دینی و پیروان حضرت مسیح(ع) قرار گرفت.

كتاب «حكمت‌نامه عیسی بن مریم(ع)» مجموعه‌ای از کلمات گهربار این پیامبر بزرگ در روایات اسلامی است که به قلم آیت‌الله محمدی ری‌شهری نوشته شده است.

هدف از نگارش این کتاب، ارائه تصویری کامل و حقیقی از زندگی و آموزه‌های این پیامبر بزرگ الهی است تا مرز میان جبهه مؤمنان موحد با جبهه کفر و دنیاپرستی روشن شود. به علاوه، تأسی به پیامبران الهی، اصلی پذیرفته شده در اسلام است و مسلمانان سبک زندگی ایشان به دور از پیرایه‌های تحریف را الگوی سعادت خویش می‌دانند.

در این اثر، علاوه بر ذکر متن روایات، توضیحاتی برای فهم بهتر متون نیز آمده است.

کتاب حاضر علاوه بر آنکه دربردارنده مجموعه‌ای کم‌نظیر از مطالب اعتقادی و اخلاقی مشترک میان ادیان توحیدی است، می‌تواند به عنوان الگوی علمی و عملی برای گفت‌وگوی میان تمدن‌ها و ادیان به حساب آید.

انتهای پیام
captcha