نصایح و اندرزهای آیت‌الله طاهری همواره با عمل همراه بود
کد خبر: 4025964
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

نصایح و اندرزهای آیت‌الله طاهری همواره با عمل همراه بود

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت چهاردهمین سالگرد ارتحال آیت الله سید حبیب الله طاهری گرگانی، گفت: آیت الله طاهری، در زمره علمایی قرار داشتند که با عمل و رفتار، معرفت افزایی دینی را در جامعه تعمیم دادند، اندرز‌ها و نصایح معظم له همواره با عمل همراه بود.

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت چهاردهمین سالگرد ارتحال آیت الله سید حبیب الله طاهری گرگانی، نماینده فقید مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری که امشب ۱۳ دی ماه در مسجد الرضا آذربایجانی های گرگان برگزار شد، گفت: منش و رفتار آیت الله طاهری  در تقید و عمل به آموزه‌های دینی و پرهیز از شعارزدگی سبب دلگرمی بیشتر اهالی گلستان به روحانیت شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت الله طاهری از علمای برجسته بود که چه دوران قبل از انقلاب و چه بعد از آن فعالیت‌های تبلیغی وسیعی انجام داده است، تصریح کرد: آیت الله طاهری در زمره علمایی قرار داشتند که با عمل و رفتار، معرفت افزایی دینی را در جامعه تعمیم دادند، اندرز‌ها و نصایح معظم له همواره با عمل همراه بود.

وی با بیان اینکه تربیت شاگردان متعدد و متعهد توسط مرحوم طاهری باعث ارتقای نشر آموزه‌های دینی و شرعی در منطقه شد، افزود: توصیه به تقوا و خداترسی مختص عامه مردم نیست، بلکه فضلا و علمای دینی نیز باید مدام بر ایمان و اخلاص خود بیفزایند.

حجت الاسلام آقا تهرانی تصریح کرد: ساده زیستی، همدردی و هم سطحی زندگی مادی و معیشتی آیت الله طاهری با مردم سبب پیوند قلبی، فکری و فرهنگی مطلوبی بین ایشان و اهالی منطقه شد.

وی با بیان اینکه سید حبیب الله طاهری گرگانی از مبارزان انقلابی منطقه گلستان بود، تصریح کرد: سبک و منش زندگی آیت الله طاهری و مبارزات ایشان با رژیم طاغوت می‌تواند به عنوان الگویی جامع برای نسل جوان باشد.

انتهای پیام
captcha