برگزاری نمایشگاه نقاشی ملی و بین‌المللی «سردار دل‌ها» + لینک بازدید
کد خبر: 4025543
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

برگزاری نمایشگاه نقاشی ملی و بین‌المللی «سردار دل‌ها» + لینک بازدید

سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور همزمان با دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی، نمایشگاه نقاشی با عنوان «سردار دل‌ها» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی با همکاری اداره کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نمایشگاه نقاشی با عنوان «سردار دل‌ها» را در حوزه بین‌الملل برگزار کرده است.


لازم به ذکر است سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با هدف استفاده از زبان هنر برای دستیابی به اهداف خود و تقویت مناسبات و تعاملات هنری، رسانه‌ای و تبلیغاتی میان دانشگاهیان و نخبگان در سطح ملی و بین‌المللی با محوریت قرآن کریم و سیره زندگانی معصومین(ع)، مجموعه نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی «ملکوت» را برگزار کرده است که نمایشگاه سردار دل ها از سلسله نمایشگاه‌های ملکوت، چهارمین نمایشگاه در سطح ملی و سومین نمایشگاه بین‌المللی در سال جاری است.

گفتنی است فراخوان این نمایشگاه ابتدای آذرماه سال جاری منتشر شد و با اتمام مهلت ارسال آثار در مجموع 35 اثر از 25 هنرمند به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شد که پس از گزینش 31 اثر از 23 هنرمند به مرحله نمایش راه یافت.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی «ملکوت» شامل تابلوهای تذهیب و نگارگری در آبان سال جاری و دومین نمایشگاه بین‌المللی ملکوت با عنوان قرآن و حافظ در رشته‌های خوشنویسی و نقاشی خط در آذر و دی سال جاری در کشورهای هند، آذربایجان، ترکیه، قرقیزستان، گرجستان و پاکستان برگزار شد.

آثار ارسال شده برای این نمایشگاه در تارنمای سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به مدت دو هفته به نمایش گذاشته می‌شود.

برگزاری نمایشگاه نقاشی ملی و بین‌المللی «سردار دل‌ها»

انتهای پیام
captcha