راهکارهای پژوهش‌پایه جهاددانشگاهی حاصل تلاش جوانان مؤمن و متخصص این مجموعه است
کد خبر: 4024067
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
پیام آیت‌الله سعیدی در تقدیر از دستاوردهای جهاد دانشگاهی؛

راهکارهای پژوهش‌پایه جهاددانشگاهی حاصل تلاش جوانان مؤمن و متخصص این مجموعه است

نماینده ولی فقیه، امام جمعه و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پیامی خطاب به ریاست جهاد دانشگاهی از برگزارکنندگان نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های این نهاد تقدیر و تشکر کرد.

آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، نماینده ولی فقیه، امام جمعه و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پیامی از دکتر سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی و کارکنان این نهاد به منظور برگزاری موفقیت‌آمیز و اثرگذار نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهاددانشگاهی تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«جناب آقای دکتر حمیدرضا طیبی(دام عزه)

ریاست محترم جهاددانشگاهی

سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیق، جهاددانشگاهی یکی از آثار، برکات و مولود انقلاب عظیم اسلامی می‌باشد. این شجره طیبه از بدو تأسیس با فعالیت علمی و فرهنگی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و ایجاد تحول در دانشگاه‌ها مسیر پرفراز و نشیبی را تاکنون طی کرده است، حل بسیاری از مسائل علمی و فرهنگی و ارائه راهکار پژوهش‌پایه حاصل تلاش جوانان مؤمن، متخصص و دارای فکر و اندیشه آن مجموعه عظیم بوده است.

راهکارهای پژوهش‌پایه جهاددانشگاهی حاصل تلاش جوانان مؤمن و متخصص این مجموعه است

امید، اعتماد و اطمینان راسخ رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) به این مجموعه ارزشمند علمی و تأکید معظم‌له برای حفظ جهت‌گیری و مسیر انقلابی طی‌شده مسئولیت شما عزیزان را مضاعف می‌کند.

در جوار مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و درود به ارواح طیبه همه شهدا به‌ویژه شهدای عرصه علمی و هسته‌ای و تکریم نسبت به دانشمند پرتلاش و جهادی مرحوم سعید کاظمی آشتیانی(رحمت‌الله علیه) از همه دست‌اندرکاران برگزاری (نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای شاخص نهاد انقلاب اسلامی جهاددانشگاهی) تقدیر و تشکر و از درگاه الهی برایتان توفیق بیشتر مسئلت می‌کنم.

سیدمحمد سعیدی
نماینده ولی فقیه، امام جمعه و تولیت آستان مقدس قم».

یادآور می‌شود نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ یک‌شنبه، پنجم دی‌ماه با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی و سیدمحمدجواد شوشتری، رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در بوستان گفت‌وگو آغاز به کار کرد و تا پنجشنبه، ۹ دی ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه در حوزه‌های پژوهش و فناوری، آموزش و کارآفرینی، فرهنگی و تجاری‌سازی تحقیقات جهاد دانشگاهی برگزار و در حوزه فرهنگی نیز بخش رسانه‌ای جهاد دانشگاهی (ایسنا، ایکنا و سیناپرس) به نمایش گذاشته می‌شود.

سازمان‌ها و مراکز فرهنگی مانند مرکز امام و انقلاب، گردشگری، افکارسنجی و سایر فعالیت‌های موجود در این مراکز نیز در این نمایشگاه معرفی خواهند شد. در بحث تجاری‌سازی نیز عمده فعالیت‌هایی که به نمایش گذاشته می‌شود توانمندی سه پارک علم و فناوری البرز، کرمانشاه و پارک فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، مراکز رشد جهاددانشگاهی است.

انتهای پیام
captcha