بازدید رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش از ایکنا
کد خبر: 4019060
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
صبح امروز انجام شد؛

بازدید رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش از ایکنا

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش صبح دوشنبه 16 آذر، با حضور در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از بخش‌های مختلف این سازمان و تحریریه ایکنا بازدید کرد.

بازدید رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش از ایکنا

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین صنعت‌پور، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز، 16 آذر، با حضور در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از این سازمان و ایکنا بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های مراکز مختلف این مجموعه قرار گرفت. 

همچنین محمدحسین حسنی، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در نشستی با رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، به تشریح روند فعالیت‌های مراکز وابسته به سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از جمله تحریریه فارسی و بین‌المللی، مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان، مرکز مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن کریم، مرکز آموزش‌های تخصصی علوم و فنون قرآنی، مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی و مرکز تولیدات چند رسانه‌ای قرآنی (مبین) سازمان قرآنی پرداخت.

وی با اشاره به روند تولید و انتشار اخبار در ایکنا گفت: علاوه بر اینکه دفاتر استانی خبرگزاری ایکنا در سراسر کشور دایر است، 30 رابط خبری از کشورهای مختلف به انتشار اخبار و رویدادهای قرآنی کشورهای مبدأ می‌پردازند. 

حسنی با اشاره به نگاه تخصصی رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در حوزه‌های مختلف تأکید کرد: این سازمان از عقبه قوی پژوهشی بهره‌مند است که در تولیدات مختلف رسانه‌ای مورد استفاده و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

همچنین حجت‌الاسلام صنعت‌پور، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، از تلاش‌های ایکنا در گسترش تعالیم فرهنگی و قرآنی در کشور تقدیر کرد و گفت: در مجموعه نیروی دریایی ارتش تقویت معارف قرآنی به‌صورت جدی پیگیری می‌شود و در این راستا به مدت 41 سال مسابقات قرآنی را به‌طور منظم برگزار کرده‌ایم‌. از خبرگزاری ایکنا و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور تقاضا دارم ضمن پوشش وسیع رویدادهای قرآنی، ما را در ارتقای سطح فرهنگی و قرآنی کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌های آنها یاری رسانند.

بازدید رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش از ایکنا

یادآور می‌شود رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی تصویری که در استودیو مبین انجام گرفت، در مورد فعالیت‌های قرآنی در سطح نیروی دریایی ارتش توضیحاتی ارائه کرد که متن آن متعاقبا منتشر می‌شود.

انتهای پیام
captcha