برگزاری جشنواره «نماز، زیباترین الگوی پرستش» در سمنان
کد خبر: 4009420
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

برگزاری جشنواره «نماز، زیباترین الگوی پرستش» در سمنان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان از آغاز جشنواره «نماز، زیباترین الگوی پرستش» ویژه کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد و افزود: این جشنواره در ۸ شهرستان استان سمنان با موضوعات متفاوت به صورت استانی برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره «نماز، زیباترین الگوی پرستش» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، امروز، 9 آبان در نشست شورای اقامه نماز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به آغاز جشنواره «نماز، زیباترین الگوی پرستش» ویژه کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: این جشنواره با مشارکت ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی در ۸ شهرستان استان سمنان با موضوعات متفاوت به صورت استانی برگزار می‌شود.

وی موضوعات این جشنواره در شهرستان سمنان را مسابقه کتابخوانی کارکنان و فرزندان برشمرد و افزود: این جشنواره در شاهرود تقدیر از فعالان رسانه‌ای حوزه نماز، مسابقه فیلم کوتاه در دامغان، همایش پژوهشی هنر و نیایش در گرمسار  و مسابقه اذان در مهدیشهر برگزار می‌شود.

به گفته موسوی؛ در شهرستان‌های آرادان مسابقه صحت، قرائت و اذکار نماز، در سرخه مسابقه عکس نماز و در میامی مسابقه احکام نماز برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان متذکر شد: آموزش و پرورش استان نیز در راستای برگزاری جشنواره از مسابقات نماز دانش‌آموزان حمایت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام موسوی زمان اختتامیه جشنواره را بیست و سوم بهمن ماه سال جاری برشمرد و گفت: اهمیت دادن افراد در محیط خانواده، کار و جامعه به نماز کلیدی‏‌ترین عنصر برای اصلاح افراد و پل ارتباطی بین خدا و بندگان و مایه صفای روح و پاکی دل و پرهیز از گناهان است.

انتهای پیام
captcha