ظرفیت‌های ملی کمیته امداد قم احیا می‌شود
کد خبر: 4008457
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

ظرفیت‌های ملی کمیته امداد قم احیا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: با هدف الگوسازی برای کمیته‌های امداد سراسر کشور ظرفیت‌های ملی این نهاد در استان قم احیا می‌شود.

محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم، محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم امروز چهارشنبه 5آبان ماه طی جلسه‌ای که در کمیته امداد قم برگزار شد، با اشاره به آیه «وَتلکَ الایامُ نُداوِلُها بَینَ النّاس» تغییر و تحول را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر دانست و اظهار کرد: تغییرات باید برای پیشگیری از یکنواختی، ایجاد نوآوری و خلاقیت و حرکت به‌سوی تکامل و تمدن باشد.

وی قطب‌های منفی و مثبت و افراد موافق و مخالف را موجب تنظیم و تعادل امور در سازمان‌ها بیان کرد و افزود: با بهره‌گیری از همه نظرات موافق و مخالف و استفاده از ظرفیت‌های عظیم موجود در استان قم به فضل الهی ظرفیت‌های ملی این استان را برای الگوسازی و الهام‌بخشی به کمیته‌های امداد سراسر کشور احیا خواهیم کرد؛ طبق ترسیم قرآنی برای رسیدن به اهداف متعالی، افراد نباید مقدس باشند بلکه اهداف مقدس هستند.

مسعودیان راد با بیان اینکه در مسیر خدمت به ایتام و محرومان اهداف به جای افراد مقدس هستند، افزود: در خدمت به نیازمندان، باید نگاه کرامتی را بیشتر از گذشته جایگزین نگاه حمایتی کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت صندوق امداد ولایت در طراحی یک الگوی بانکداری اسلامی، اظهار کرد: این صندوق می‌تواند به‌عنوان پرچمدار نظام بانکی در کشور مطرح شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قم از طرح توانمندسازی ایتام سادات در استان قم خبر داد و بیان کرد: این طرح با اتکا به منابع خمسی و وجوه شرعی اجرا و برندسازی می‌شود.

مسعودیان راد با تأکید بر لزوم تغییر کاربری مراکز نیکوکاری به مراکز تخصصی، گفت: با همدلی، همراهی و هماهنگی همه امدادگران استان می‌توان قم را بیشتر از گذشته به‌عنوان پایتخت فرهنگی کشور معرفی و اثبات کرد.

انتهای پیام
captcha