تجلیل از برترین‌های نخستین جشنواره «دختران تمدن ساز» در قم
کد خبر: 4007546
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۵

تجلیل از برترین‌های نخستین جشنواره «دختران تمدن ساز» در قم

جشنواره نمایشی دختران تمدن‌ساز برای نخستین بار به همت امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار و از برترین‌های آن تجلیل‌ شد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی قم، جشنواره نمایشی دختران تمدن‌ساز برای نخستین بار به همت امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم شنبه یکم آبان ماه برگزار و برترین‌های آن تجلیل‌ شدند.

در آیین پایانی این جشنواره، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی قم و صدیقه صدیق مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم حضور داشتند.

پس از فراخوان جشنواره نمایشی در کمتر از یک ماه ۱۸ گروه نمایشی ثبت نام کرده و با پشتیبانی محتوایی و نظارتی در دو قالب اجرای زنده و رادیویی در روزهای ۱۶ و ۲۳ مهرماه با حضور داوران توانمندِ منتخب جشنواره‌های بین‌المللی به اجرا پرداختند.

بر اساس این گزارش بیش از ۱۵۰ تَن در قالب بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان در جشنواره نمایشی دختران تمدن ساز شرکت کردند، موضوع‌های این جشنواره در زمینه‌های مختلف مانند دینی و اجتماعی و با محوریت بانوان در قالب مقابله با تفکر سکولار یزیدی، حجاب زینبی، حضرت زینب در کاخ یزید، شهادت حضرت رقیه(س)، زندگینامه همسران و دختران ائمه طاهرین(ع)، دختران و بانوان الگوساز بود.

در این آیین چهار گروه منتخب نمایش صحنه‌ای، یک گروه منتخب نمایشنامه خوانی، ۲ بازیگر منتخب و یک گروه منتخب مردمی از نمایش صحنه‌ای قدردانی شدند.

انتهای پیام
captcha