برنامه جشن‌های میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) اعلام شد
کد خبر: 4007141
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
از سوی روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت؛

برنامه جشن‌های میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) اعلام شد

برنامه مجالس جشن و سرور میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اعلام شد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، برنامه مجالس جشن و سرور میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اعلام شد.

بر اساس این گزارش در مراسم شب میلاد پیامبر(ص) شنبه، یکم آبان‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا، قرائت قرآن با نوای سیدجواد حسینی، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی میرباقری، مداحی سیدمهدی میرداماد و اجرای تواشیح توسط گروه معراج دنبال می‌شود.

در مراسم صبح میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع)، ساعت ۱۰، بختیارزاده و خرسندی مداحی و حجت‌الاسلام والمسلمین احمد لقمانی سخنرانی خواهند کرد.

ظهر میلاد نیز بعد از نماز عصر حسن شالبافان در حرم مطهر مداحی می‌کند و عصر میلاد ساعت ۱۶ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا برادران سخنرانی و سیدمحمد حسینی برای زائران مداحی می‌کنند.

مراسم شام میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین میرشفیعی، مداحی سیدرضا تحویلدار و اجرای تواشیح گروه الغدیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha