توزیع 25 هزار بسته معیشتی از سوی مساجد محوری استان تهران
کد خبر: 4006404
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

توزیع 25 هزار بسته معیشتی از سوی مساجد محوری استان تهران

مرکز رسیدگی به امور مساجد و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) 25 هزار بسته معیشتی در مساجد محوری توزیع کردند.

توزیع 25 هزار بسته معیشتی توسط مساجد محوری استان تهرانبه گزارش ایکنا، در ادامه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، مراسم توزیع 25 هزار بسته معیشتی از طریق مساجد محوری استان تهران امروز سه‌شنبه 27 مهر ماه برگزار شد.

در این مراسم که در دو مسجد مسجد المهدی(عج) و حضرت ابوالفضل(ع) تهران برگزار شد، حجت‌الاسلام حسین محمدابراهیم، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، گفت: پیرو تدبیر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) که فرمودند: کمک‌های مؤمنانه با مرکزیت مساجد توزیع شود، مرکز رسیدگی به امور مساجد با تمام دستگاه‌هایی که در این زمینه اقدامات مؤثری انجام داده بودند، مکاتباتی را انجام داد.

وی افزود: اولین دستگاهی که در این زمینه داوطلب شد بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بود. این بنیاد ۱۰ هزار بسته معیشتی را با هماهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد بین ۳۷۱ مسجد استان تهران توزیع کرد که این تعداد با اهتمام خیرین و ارکان مساجد به ۲۵ هزار بسته افزایش یافت.

حجت‌الاسلام محمد ابراهیم افزود: کمک‌های معیشتی در ایام میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

وی در خصوص علت انتخاب این مساجد گفت: این ۳۷۱ مسجد در استان تهران مساجد محوری و در زمینه فعالیت‌های اجتماعی پیشگام هستند. اکثر این مساجد مراکز نیکوکاری تأسیس کرده‌ و به‌طور نظام‌مند نیازمندان محلات خود را شناسایی و در مراسم مختلف از آنها حمایت می‌کنند.

توزیع 25 هزار بسته معیشتی توسط مساجد محوری استان تهران

انتهای پیام
captcha