ثبت‌نام دوره جدید طرح «مشکوة» در کرمانشاه
کد خبر: 4005839
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰

ثبت‌نام دوره جدید طرح «مشکوة» در کرمانشاه

فراخوان ثبت‌نام متقاضیان شرکت در طرح حفظ تلفنی قرآن کریم «طرح مشکوة» ویژه افراد کم‌توان جسمی حرکتی و نابینایان در کرمانشاه اعلام شد.

بهزاد خدادادی، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از اعلام فراخوان ثبت‌نام دوره جدید طرح «مشکوة» در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: فراخوان این طرح از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور ویژه افراد کم‌توان جسمی حرکتی و نابینایان انجام شده است.

وی افزود: فراخوان ثبت‌نام هم‌زمان با آغاز ماه ربیع‌الاول منتشر شده و علاقه‌مندان برای حضور در این طرح می‌توانند تا ۲۰ آذرماه سال‌جاری با مراجعه به سایت http://meshkat.isqa.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.

خدادادی تصریح کرد: این طرح برای استفاده آسان‌تر کم‌توانان جسمی ــ حرکتی و نابینایان به‌منظور بهره‌گیری از خدمات آموزشی به شیوه غیرحضوری (تلفنی) برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کرمانشاه گفت: از دیگر اهداف مهم این طرح تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور و ایجاد شرایط مناسب برای ترویج حفظ قرآن کریم است.

وی در پایان بیان کرد: این طرح به ارتقای سطح علمی کم‌توانان جسمی ــ حرکتی و نابینایان برای ایجاد رقابتی سالم و سازنده در مسیر فعالیت‌های قرآنی کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام
captcha