۳۵۰ بسته معیشتی در شهرکرد توزیع شد
کد خبر: 4002658
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴
در قالب طرح مهرواره اوج؛

۳۵۰ بسته معیشتی در شهرکرد توزیع شد

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد از توزیع ۳۵۰ بسته غذایی به ارزش ریالی هر بسته سه میلیون ریال در روستاهای این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام حمید بهرامی فیل‌آبادی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح مهرواره اوج و محله مقاوم در این شهرستان و استقبال خوب مجموعه‌های مردمی از این طرح‌ها، اظهار کرد: در همین راستا، ۳۵۰ مؤسسه فرهنگی بسته معیشتی تهیه و در میان نیازمندان توزیع شد که هرچگانی‌های مقیم شهرکرد و گروه جهادی ترنم وحی، عهده‌دار این اقدام نیک‌اندیشانه بودند.

بهرامی ارزش ریالی هر بسته را سه میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این بسته‌های حمایتی شامل اقلام ضروری زندگی هستند که با کمک‌های مردمی و خیری تهیه و در اختیار افراد کمتر برخوردار قرار گرفت.

وی ادامه داد: این اقلام میان نیازمندان ساکن در شهرک منظریه شهرکرد، روستاهای ارجنک،  پیربلوط، کاکلک، هرچگان، تومانک و مرغملک توزیع شده است.

بهرامی مشارکت مردم در طرح مواسات مؤمنانه و مهرواره اوج را خوب ارزیابی کرد و گفت: بسیاری از مردم شهرستان شهرکرد با وجود مشکلاتی که در کسب و کار خود دارند، نسبت به کار خیر و خداپسندانه همواره مشتاق و همراه هستند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد گفت: دیگر مجموعه‌های مردمی از قبیل مراکز قرآنی، هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی، تبلیغی و سایر مجموعه‌ها نیز در ایام دهه پایانی صفر با برپایی مواکب متعدد اقدام به توزیع اقلام خوراکی و کمک‌های مؤمنانه می‌کنند.

انتهای پیام
captcha