استقرار چندین موکب در مرز مهران و شلمچه برای پذیرایی از زائران اربعین
کد خبر: 4000933
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
یوسف افضلی خبر داد؛

استقرار چندین موکب در مرز مهران و شلمچه برای پذیرایی از زائران اربعین

دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد: ۱۵ موکب در مرز مهران و ۲۶ موکب در مرز شلمچه برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی مستقر شده‌اند.

استقرار چندین موکب در مرز مهران و شلمچه برای پذیرایی از زائران اربعین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی رادیو اربعین، یوسف افضلی، دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه از ۱۷ ماه صفر برای بازگشت زائران اربعین حسینی آمادگی داشتیم، گفت: در حال حاضر ۱۵ موکب در مرز مهران مستقر شده‌اند و ۶۰ موکب نیز پشتیبان آن‌ها هستند.

افضلی با بیان اینکه در این فرایند آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، ستاد کل نیرو‌های مسلح، بانک‌ها و کسانی که دارای پروانه موکب داری بودند، پای‌کار آمده‌اند، افزود: در هنگام بازگشت زائران به کشور معمولاً موضوع اسکان را نداریم، اما به این حال چندین مکان را برای اسکان زائران در پایانه‌های مرزی پیش‌بینی کرده‌ایم.

دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین حسینی همچنین با بیان اینکه در مرز شلمچه ۲۶ موکب مستقر شده‌اند و ۱۰۰ موکب نیز پشتیبان آن‌ها هستند، تاکید کرد: برای استقبال از زائران در هنگام ورود به کشور آمادگی داریم و این خدمات در داخل پایانه‌های مرزی و شهر‌ها به آن‌ها ارائه می‌شود.

این مقام مسئول در ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه در پایانه‌های مرزی نیز از زائران در هنگام بازگشت به کشور تست کرونا گرفته می‌شود، اظهار کرد: اگر زائری وضعیت وخیمی دراین‌ارتباط داشته باشد، قرنطینه شده و یا به بیمارستان اعزام می‌شود.

افضلی در پایان از زائران خواست برای بازگشت خود به کشور برنامه‌ریزی کنند و دراین‌ارتباط عجله نداشته باشند تا باعث ازدحام جمعیت نشوند و سلامتی آن‌ها به خطر نیفتد.
انتهای پیام
captcha