آغاز ثبت‌نام دهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» در قم
کد خبر: 4000830
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
به همت جهاددانشگاهی قم؛

آغاز ثبت‌نام دهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» در قم

دبیر دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان قم با اشاره به برگزاری مجازی این مرحله از مسابقات، گفت: ثبت‌نام این دوره از مسابقات، ششم مهرماه آغاز و تا پایان مهرماه نیز ادامه دارد و دانشجویان علاقه‌مند در دانشگاه‎های استان می‌توانند با مراجعه به صفحه مسابقات ملی مناظرات دانشجویان در سایت جهاددانشگاهی واحد استان قم نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.

ریحانه زارعی، دبیر دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، بیان کرد: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با هدف توانمندسازی دانشجویان در گفتمان‌های علمی و با شعار «مناظره، فرصتی برای یادگیری» به همت جهاددانشگاهی قم در هفته دوم آبان‌ماه در سطح دانشگاه‌های استان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامت دانشجویان عزیز تمهیدات لازم جهت برگزاری این دوره از مسابقات به‌صورت غیرحضوری انجام شده است و این مسابقات برای پنجمین سال پیاپی در استان قم و در سطح دانشگاه‌های استان اجرا می‌‌شود.

زارعی افزود: ثبت‌نام این دوره از مسابقات، ششم مهرماه آغاز و تا پایان مهرماه نیز ادامه دارد و دانشجویان علاقه‌مند در دانشگاه‎های استان می‌توانند با مراجعه به صفحه مسابقات ملی مناظرات دانشجویان در سایت جهاددانشگاهی واحد استان قم نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.

دبیر دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان قم در خصوص نحوه برگزاری این دوره از مسابقات، گفت: بر اساس آیین‌نامه مسابقات، شرکت دانشجویان در مسابقه مناظره به‌صورت گروهی خواهد بود که هر گروه حداقل شامل دو و حداکثر چهار دانشجو است.

وی ادامه داد: هر گروه یک سرگروه دارد که باید از بین اعضای تیم مشخص شود، همچنین یکی از اساتید دانشگاه نیز به‌عنوان استاد، مسئولیت راهنمایی و مشاوره تیم را بر عهده دارد.

زارعی اظهار کرد: پس از ثبت‌نام گروه‌های دانشجویی برای شرکت در مسابقات، کلاس‌ها و کارگاه‌های توجیهی و توانمندسازی برگزار می‌شود و در پایان این کارگاه‌ها، گزاره‌های مورد بحث در مسابقات اعلام شده و شیوه برگزاری مسابقات به‎صورت مجازی برای متقاضیان تبیین می‌شود.

وی افزود: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان قم در هفته دوم  آبان‌ماه آغاز می‌شود و تیم‌ها با یکدیگر رقابت کرده و تیم‌ اول ضمن تجلیل و دریافت هدیه 10 میلیون ریالی، به مرحله منطقه‌ای راه خواهد یافت.

یادآور می‌شود، به هر یک از تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقه مناظره دانشجویی استان قم بن استفاده از دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی به مبلغ دو میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha