«جهاد مقدس» منتشر شد
کد خبر: 4000777
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

«جهاد مقدس» منتشر شد

تازه‌ترین کتاب انتشارات انقلاب اسلامی، هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس، با عنوان «جهاد مقدس» که شامل بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای‌ در مورد دفاع مقدس است، منتشر شد.

«جهاد مقدس» منتشر شدبه گزارش ایکنا، تازه‌ترین کتاب انتشارات انقلاب اسلامی، هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس، با عنوان «جهاد مقدس» که شامل بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌ در مورد دفاع مقدس منتشر شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از اوّلین ساعات آغاز جنگ تحمیلی به عنوان نماینده‌ حضرت امام خمینی(ره) در شورای عالی دفاع، در این جهاد عظیم نقش مؤثّری داشتند و از همان روزهای اوّل جنگ، عازم جبهه‌ها شدند.

مسئولیّت‌های توأمان ایشان در شورای عالی دفاع، امامت نماز جمعه‌ تهران و ریاست کمیسیون دفاع مجلس شورای اسلامی در سال اوّل جنگ و سپس در مقام ریاست‌جمهوری و ریاست شورای عالی دفاع و ریاست شورای عالی پشتیبانی جنگ، این امکان را به ایشان می‌داد که نگاهی جامع نسبت به مسائل کشور و دفاع مقدّس داشته باشند.

برای تدوین کتاب «جهاد مقدس»، رهنمودها و بیانات فرماندهی معظّم کلّ قوا در خصوص ابعاد و موضوعات مختلف مرتبط با دفاع مقدّس که طیّ سال‌های ۱۳۵۹ تا ۱۳۹۹ بیان فرموده‌اند، مورد بررسی و بهره‌برداری قرار گرفته و مطالب آن در ۱۰ فصل تدوین شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی؛ b2n.ir/b26569 این کتاب را تهیه کنند.

انتهای پیام
captcha