نمایه‌سازی 70 جلد آثار علامه حسن‌زاده آملی در نرم‌افزار نجم
کد خبر: 4000771
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

نمایه‌سازی 70 جلد آثار علامه حسن‌زاده آملی در نرم‌افزار نجم

۷۰ جلد از آثار علامه حسن‌زاده آملی توسط دفتر تبلیغات اسلامی و در قالب نرم‌افزار نجم نمایه‌سازی شده است به طوری که نمایه‌های موضوعی آثار به همراه  کلید واژه‌های جستجوی متنوع لغوی و ترکیبی قابل بازیابی شده است.

نمایه‌سازی 70 جلد آثار علامه حسن‌زاده آملی در نرم‌افزار نجمبه گزارش ایکنا، ۷۰ جلد از آثار علامه حسن‌زاده آملی توسط دفتر تبلیغات اسلامی و در قالب نرم‌افزار نجم نمایه‌سازی شده است به طوری که نمایه‌های موضوعی آثار به همراه  کلید واژه‌های جستجوی متنوع لغوی و ترکیبی قابل بازیابی شده است.

نرم‌افزار چند رسانه‌ای نجم برای معرفی و دسترسی بهتر دانش‌پژوهان و محققان به آثار علمی آیت‌الله حسن زاده آملی(ره) توسط پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی تهیه شده است.

محققان این پژوهشکده ۷۰ جلد از آثار ایشان را نمایه‌سازی کرده به گونه‌ای که نمایه‌های موضوعی آثار به همراه  کلید واژه‌های جستجوی متنوع لغوی و ترکیبی قابل بازیابی شده است.

همچنین، ۵۰ ساعت سخنرانی همراه با فیلم‌ و تصاویر ایشان در این نرم‌افزار گنجانده شده است. یکی دیگر از بخش‌ها، آدرس و نمایه ده‌ها مقاله و کتاب نگاشته شده در رابطه با ایشان است و محققان می‌توانند در این نرم‌افزار از قابلیت یادداشت‌برداری و چاپ کلیه اطلاعات استفاده کنند.

با ایجاد پایگاه مدیریت اطلاعات علوم اسلامی، نمایه‌های نرم‌افزار نجم همراه با متن کامل کتاب‌ها در این پایگاه بارگذاری شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس adminthesaurus.isca.ac.ir از این امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha