پویش «کودکان اربعین» از سوی خادمان اجرا می‌شود
کد خبر: 3999564
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۹
به همت واحد کودک و نوجوان آستان مقدس قم؛

پویش «کودکان اربعین» از سوی خادمان اجرا می‌شود

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت از اجرای پویش «کودکان اربعین» خبر داد و گفت: کودکان 4 تا 11 ساله می توانند با نصب پرچم اتاق خود را حسینیه و موکب کنند و عکس یا نقاشی آن را برای خادمان حرم مطهر بانوی کرامت ارسال کنند تا در قرعه کشی 40 پک فرهنگی آموزشی شرکت داده شوند.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری طی سخنانی با اشاره به اجرای پویش «کودکان اربعینی» به همت واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت برای ایام اربعین، اظهار کرد: این پویش برای کودکان ۴ تا ۱۱ سال از هفتم تا بیستم ماه صفر برگزار می‌شود.

وی افزود: این پویش شامل دو بخش می شود که در بخش اول کودکان می توانند با نصب پرچم در اتاق خود یک موکب یا حسینیه کوچک درست کنند و عکس آن را در سایت شبکه ملی خانواده فاطمی بارگذذاری کنند.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: در بخش دوم این پویش نیز کودکان می‌توانند یک نقاشی از موکب یا حسینیه خود کشیده و عکس آن را برای واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت ارسال کنند.

وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش باید با مراجعه به سایت شبکه ملی خانواده فاطمی به نشانی www.fatemi.amfm.ir در بخش پویش کودکان اربعین نام‌نویسی و عکس‌های موکب و یا نقاشی خود را بارگذاری کنند تا در قرعه کشی ۴۰ پک فرهنگی آموزشی شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha