تشکیل کارگروه ویژه برای فراهم کردن زمینه حضور دانش‌آموزان در مدارس
کد خبر: 3999347
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

تشکیل کارگروه ویژه برای فراهم کردن زمینه حضور دانش‌آموزان در مدارس

استاندار قم با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: کارگروهی برای فراهم شدن زمینه حضور دانش‌آموزان و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون دانش‌آموزان تشکیل می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، بهرام سرمست، استاندار قم، 31 شهریور در حاشیه جلسه هفتگی ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، گفت: در جلسه این ستاد مقرر شد تا واکسیناسیون سرعت بخشیده شود.

وی افزود: در زمینه پوشش واکسن باید به ۷۰ درصد برسیم، گروه‌های هدف هم مشخص شد، دانش‌آموزان و افرادی که با دانش‌آموزان در ارتباط هستند همچنین با توجه به حضور دانش‌آموزان در مدارس کارگروهی برای فراهم شدن زمینه حضور دانش‌آموزان و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون دانش‌آموزان تشکیل می‌شود.

استاندار قم ادامه داد: انتظار داریم که دستگاه‌های اطلاع‌رسانی و دستگاه‌های فرهنگی، مردم را به سمت واکسیناسیون تشویق کنند، ما هم‌اکنون واکسن به اندازه کافی در اختیار داریم و زمینه تزریق واکسن هم فراهم است، لذا لازم است گروه‌های مردمی و ادارات دولتی در این زمینه همکاری کنند.

سرمست در ادامه گفت: در ارتباط با سایر موارد هم نظارت‌ها تشدید و امر بر این است که واکسیناسیون بیشتر دنبال شود و در شورای اطلاع‌رسانی مردم را تشویق و سیاست‌های تشویقی، بازدارنده و سلبی برای این موضوع پیش‌بینی شود.

انتهای پیام
captcha