آمادگی 170 اکیپ برای دیدار با خانواده‌های شهدای استان زنجان
کد خبر: 3998850
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸

آمادگی 170 اکیپ برای دیدار با خانواده‌های شهدای استان زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: 170 اکیپ برای دیدار با خانواده‌های شهدای استان زنجان به مناسبت برگزاری کنگره 3535 شهید استان آماده‌سازی شده است.

آمادگی 170 اکیپ برای دیدار با خانواده‌های شهدای استان زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، 29 شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با مشارکت سایر دستگاه‌های ذیربط در برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان، مسئولیت کمیته جمع‌آوری آثار و تکریم شهدا را بر عهده دارد، اظهار کرد: در آستانه برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان به دستور استاندار و رییس ستاد کنکره، نهضت دیدار با خانواده معظم شهدا با مشارکت دستگاه‌های اداری و شرکت‌های دولتی و غیردولتی از نیمه دوم شهریورماه سال 1400 آغاز و ضمن تجدید عهد و میثاق با شهدا و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از والدین و همسران شهدای والامقام تجلیل به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه این دیدارها با حضور نمایندگان سپاه و بنیاد شهید و مدیر دستگاه و شرکت در مرکز استان و شهرستان‌ اجرا می‌شود، تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های 3535 شهید استان زنجان یکی از اقدامات ویژه کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان است.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح، افزود: آشنایی با مشکلات خانواده‌ها و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و اطلاع از احوال ایثارگران در این دوران کرونا و انجام توصیه‌های لازم، قرار گرفتن تمام مدیران اجرایی استان در این فضای معنوی و اهتمام در پیش برد برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت و مساعدت در حل مسائل و مشکلات خانواده‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و رفاهی از جمله اهداف این طرح به شمار می‌رود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه در این دیدارها یک تندیس متحدالشکل و لوح تقدیر با حضور مدیران استان زنجان به این خانواده‌ها تقدیم می‌شود، یادآور شد: جمع‌بندی و احصا مشکلات و مطالبات خانواده‌ها بعد اجرای طرح انجام می‌شود.

کاظمی با اشاره به اینکه محتوای دیدارها و هماهنگی با خانواده شهدا از سوی بنیاد شهید استان زنجان انجام می‌شود، ابراز کرد: از خانواده شهدا در شهرها، روستاها و بخش‌های استان با حضور نمایندگانی از استانداری، دستگاه‌های اجرایی، سپاه و بنیاد شهید دیدار می‌شود. این دیدارها با مجوز ستاد کرونای استان زنجان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha