ترویج فرهنگ شهادت یکی از اهداف برگزاری برنامه شب‌های پرستاره است
کد خبر: 3997893
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
حاجی‌زاده:

ترویج فرهنگ شهادت یکی از اهداف برگزاری برنامه شب‌های پرستاره است

رئیس کنگره شهدای استان قم گفت: برنامه شب های پرستاره به مدت سه شب در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) با هدف ترویج فرهنگ شهادت برگزار می شود.

به گزارش ایکنا از قم، احمد حاجی زاده، رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم در آیین رونمایی از پوستر شب‌های پرستاره که شامگاه چهارشنبه 24شهریور در ساختمان خاتم قم برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های والای امام راحل است؛ دفاع مقدس برای ما درس اعتماد به نفس، خودباوری و وحدت ملی داشته است.

وی با اشاره به اینکه این خود باوری باید برای جوانان بازگو شود، ادامه داد: برنامه شب‌های پرستاره کلاسی است که امید را در دل جوانان قوت می‌بخشد و ما در آن با شهدا و مسیر نورانی شان تجدید میثاق خواهیم کرد.

رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم افزود: امروزه با این وضعیت اجتماعی باید برنامه‌هایی را برای جوانان تدارک ببینیم که اثرگذاری مطلوب داشته باشد و دل آنان را قوت ببخشد تا به خود باوری برسند.

وی با اشاره به افتخار آفرینی قمی ها در نخستین روزهای دفاع مقدس، تصریح کرد: مردم قم سه روز تامین هزینه های جنگ را برعهده گرفتند که هیچ استانی چنین کاری را انجام نداد.

وی اضافه کرد: برنامه «شب‌های پرستاره» مرور زندگی درس آموز شهدا و سیره آنان است که چراغ امید را در دل جوانان امروز روشن می‌کند.

حاجی زاده با بیان اینکه برنامه شب‌های پرستاره امسال در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار می‌شود، عنوان کرد: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ شهادت به مدت سه شب برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha