مراسم تکریم امامزادگان منتسب به امام سجاد(ع) در سمنان
کد خبر: 3995030
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

مراسم تکریم امامزادگان منتسب به امام سجاد(ع) در سمنان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان سمنان از برگزاری مراسم تکریم امامزادگان منتسب به امام سجاد(ع) در این استان خبر داد.

مراسم تکریم امامزادگان منتسب به امام سجاد (ع) در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ‌ هنری مساجد استان، امروز، 13 شهریورماه در مراسم تکریم امامزاده اظهر بن زید بن زین‌العابدین(ع) در شهر درجزین در قالب یازدهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) با بیان اینکه این کنگره از سال ۱۳۸۹ با یک همایش آغاز شد اظهار کرد: مراسم تکریم از امام سجاد(ع) به مروز زمان به کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) تبدیل شد و امسال شاهد برگزاری یازدهمین دوره این کنگره بین‌المللی هستیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان با اشاره به اینکه مراسم تجلیل و تکریم امام‌زادگان منتسب به امام سجاد(ع) برای اولین سال در استان برگزار شده یادآور شد: برنامه‌ریزی لازم صورت خواهد گرفت تا در سالهای آینده نیز مراسم تکریم از امامزادگان منتسب به امام سجاد(ع) در نقاط مختلف استان نیز برگزار شود.

موسوی راه‌اندازی مرکز نیکوکاری با نام امام سجاد(ع) را از دیگر برنامه‌های این کنگره برشمرد و افزود: با هماهنگی صورت گرفته با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان امیدواریم بزودی مرکز نیکوکاری در یکی از مساجد استان بنام مبارک امام سجاد(ع) راه‌اندازی شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به سایر برنامه‌های کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) در استان اشاره کرد و افزود: پخش صلوات خاصه امام سجاد(ع) در کانونهای مساجد، برگزاری مسابقات صلوات خاصه و ادعیه منتخب و برگزاری نشست تخصصی و علمی امام سجاد(ع) از مهمترین برنامه‌های کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) در استان بوده است.

انتهای پیام
captcha