دو میلیارد و ۴۳۶ میلیون ریال خدمات فرهنگی کمیته امداد قم در چهار ماه
کد خبر: 3993722
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
معاون امور فرهنگی کمیته امداد قم خبر داد:

دو میلیارد و ۴۳۶ میلیون ریال خدمات فرهنگی کمیته امداد قم در چهار ماه

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم از هزینه‌کرد دو میلیارد و ۴۳۶ میلیون ریال برای خدمات فرهنگی مددجویان در چهار ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم، سیدمحسن صالحی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه ضرورت جهاد فرهنگی در جبهه جنگ نرم، گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع ویروس کرونا بسیاری از بسترهای تربیتی و آموزشی در این نهاد در فضاهای مجازی طراحی و اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در چهار ماهه نخست امسال ۳۸۲ میلیون ریال برای آموزش مهارت‌های زندگی سه هزار و ۴۸۶ مددجوی قمی هزینه شده است، تصریح کرد: یک هزار و ۵۴۱ نفر هم از خدمات تخصصی مشاوره به ارزش ۸۸۰ میلیون ریال بهره‌مند شده‌اند.

صالحی با اشاره به حمایت از پنج هزار و ۵۵۹ دانش‌آموز و ۵۶۰ دانشجو و طلبه از سوی این نهاد، اظهار کرد: در این مدت ۴۸۷ میلیون ریال به‌عنوان شهریه دانشجویان و ۲۷۵ میلیون ریال به‌منظور کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان به آنها پرداخت شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد از ارائه هزار و ۵۷۴ خدمت آموزشی و تربیتی به دانش‌آموزان و دانشجویان مستقر در کانون‌های فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۳۶۵ میلیون ریال خبر داد و افزود: طی چهار ماهه نخست امسال ۳۴۶ خدمت فرهنگی نیز به دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی ارائه شده است که برای این اقدام فرهنگی هم ۴۷ میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام
captcha