ارائه مشاوره و آموزش حقوقی رایگان در مساجد کردستان
کد خبر: 3993687
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

ارائه مشاوره و آموزش حقوقی رایگان در مساجد کردستان

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان گفت: مشاوره و آموزش حقوقی رایگان به آحاد مردم در مساجد و دفتر مشارکت نهادهای مردمی ارائه می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، بهادر اسدی، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان امروز، هفتم شهریورماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان  اظهار کرد: مسائل حقوقی که مردم با آن درگیر هستند هزینه‌بر است و برای یک مشاوره حقوقی هزینه زیادی باید پرداخت کنند.

وی افزود: ما به عنوان دستگاه قضایی وظیفه داریم خدماتی را به مردم و مستضعفان ارائه دهیم تا بتوانیم عدالت اسلامی و خدمات‌رسانی را به شکل شایسته بین جامعه احیا کنیم.

اسدی با اشاره به همکاری و تعامل با تعدادی از حقوقدانان و مشاوران برجسته و توانمند استان، افزود: استفاده از ظرفیت ایشان جهت ارائه مشاوره و آموزش حقوقی رایگان به آحاد مردم در مساجد و دفتر مشارکت نهادهای مردمی همکار واقع در محل معاونت اجتماعی دادگستری از خدماتی است که در این معاونت ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: طرح ارائه خدمات مشاوره‌ای و حقوقی به جامعه در دفتر مشارکت نهادهای مردمی به صورت آزمایشی آغاز شده و ما برای گسترش این طرح به دنبال ساماندهی حقوقدانان استان هستیم تا بتوانیم آموزش مسائل حقوقی را در سطح جامعه در سراسر استان در مساجد احیا کنیم.

انتهای پیام
captcha