ادامه فعالیت حسینیه مجازی «نورباران» تا پایان ماه صفر
کد خبر: 3992464
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

ادامه فعالیت حسینیه مجازی «نورباران» تا پایان ماه صفر

رئیس گروه قرآن و عترت اداره ‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، از ادامه فعالیت حسینیه مجازی «نورباران» تا پایان ماه صفر در بستر پیام‎رسان‎های اجتماعی خبر داد.

ادامه فعالیت حسینیه مجازی «نورباران» تا پایان ماه صفرمنصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره  به راه‌اندازی حسینیه مجازی «نورباران» در بستر پیام‎رسان‎های اجتماعی و اینکه فعالیت این حسینیه مجازی تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: حسینیه مجازی نورباران که از ابتدای ماه محرم فعالیت خود را آغاز کرده است در پیام‎رسان‎های سروش، ایتا و واتس‎آپ به آدرس @noorbaran و همچنین پیج اینستاگرامی حسینیه مجازی نور باران به آدرس lo_quran_group  ایجاد شده و فعالیت دارد.

احمدی ادامه داد: با پیروی از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی‎بر اولویت دادن به پروتکل‎های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری حسینی و لزوم جلوگیری از تجمع‌‏های بالا، گروه قرآن و عترت لرستان اقدام به تشکیل گروه‏ها و کانال‏های حسینیه مجازی نورباران در پیام‎رسان‎های اجتماعی کردهکرد. است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: فعالیت حسینیه مجازی نورباران تا پایان ماه صفر با ارسال روزانه مداحی، سخنرانی، سینه‎زنی، عزاداری و... ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha