پرداخت 1077 وام کارگشایی قرض‌الحسنه به نیازمندان قمی
کد خبر: 3988954
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

پرداخت 1077 وام کارگشایی قرض‌الحسنه به نیازمندان قمی

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان قم گفت: طی چهار ماهه سال جاری یک هزار و 77 وام کارگشایی با اعتبار بیش از شش میلیارد و ۸۲۴ میلیون تومان، 100 درصد قرض‌الحسنه و بدون کارمزد به نیازمندان استان قم پرداخت شد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد امام خمینی(ره) قم، امیر باوندپوری، مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان قم با اشاره به اینکه تسهیلات کارگشایی این صندوق برای رفع مشکلات مقطعی نیازمندان پرداخت می‌شود، گفت: این وام‌ها توسط همین صندوق و بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران و رسالت تحت نظارت این صندوق پرداخت می‌شود.

وی قرض‌الحسنه را یکی از سنت‌های پسندیده و سفارش شده در اسلام برشمرد و اظهار کرد: وام‌های کارگشایی این صندوق صد در صد قرض‌الحسنه است.

باوندپوری با بیان اینکه بسیاری از گره‌های زندگی مردم با همین وام‌های کارگشایی گشوده می‌شود، گفت: در چهار ماهه نخست امسال بیش از شش میلیارد و ۸۲۴ میلیون تومان تسهیلات به یک هزار و 77 خانوار نیازمند اعطا شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان قم خیران و نیکوکاران را به سرمایه‌گذاری در این صندوق فراخواند و تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، نه تنها ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه است بلکه همین سرمایه‌های مردمی بسیاری از گره‌های مردم و نیازمندان را باز خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha