گرامیداشت ایام محرم در «شهر ادب» شیراز
کد خبر: 3988522
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

گرامیداشت ایام محرم در «شهر ادب» شیراز

به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، سوگواره معنوی «شهر ادب» در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا از فارس، نشست هفتگی مسئولان واحد‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با محوریت برنامه‌ریزی برای ویژه برنامه‌‌های ماه محرم ۱۴۰۰ امروز، 13 مردادماه در محل این دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست ضمن معرفی ویژه برنامه‌های محرم امسال گفت: این برنامه‌‌ها با عنوان «سوگواره معنویی شهر ادب» ویژه دانشگاهیان و عموم مخاطبان، به صورت مجازی و حضوری هر ساله انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت بهره‌مندی از هنر در پیشبرد بهتر امور افزود: باید ضمن شناخت و تلاش برای رفع نقطه ضعف‌های گذشته، از ایده‌های هنری و نو در برنامه‌ها بیشتر استفاده کرد تا جریان‌سازی بهتری صورت گیرد و این مهم نیاز به تفکر و مشورت بین همکاران و متخصصان این امر دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یشراز همچنین از طرح ایده راه‌‌اندازی استارت‌آپ‌های ویژه دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه به عنوان دیگر محور برگزاری این نشست هفتگی خبر داد و افزود: طی سال‌های اخیر موضوع استعدادیابی و راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها مطرح شده که با ایجاد رقابت سالم و ایده‌پردازی همراه است و برای پیشبرد بهتر این امر نیاز است به صورت منظم مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha