واکسیناسیون کرونا در قم رکورد زد/13 فوتی جدید در قم
کد خبر: 3988076
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد؛

واکسیناسیون کرونا در قم رکورد زد/13 فوتی جدید در قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در روز دهم مردادماه جاری حدود هشت هزار دوز واکسن کرونا در قم به همشهریان تزریق شد که یک رکورد به حساب می‌آید.

واکسیناسیون کرونا در قم رکورد زدبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، امروز 11مردادماه در گفت‌و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر هشت مرکز واکسیناسیون در قم فعال شده که عملیات واکسیناسیون را با دقت برای گروه‌های سنی و شغلی هدف انجام می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: در روز دهم مردادماه جاری حدود هشت هزار دوز واکسن کرونا در قم به همشهریان تزریق شد که یک رکورد به حساب می‌آید.

قدیر اظهار کرد: پیش‌ از این رکورد تزریق واکسن در یک روز، پنج هزار دوز بود که با همت تیم واکسیناسیون ارتقا یافت.

وی با اشاره به پذیرش 171 نفر در ۲۴ ساعت گذشته در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا گفت: 153 نفر از این افراد در بخش‌های درمانی بیمارستان‌های قم بستری شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه 110 نفر از کسانی که در روزهای گذشته بستری بودند مرخص شده‌اند، افزود: در حال حاضر 746 نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های قم بستری هستند که حال 155 نفر از آن‌ها وخیم است.

13 فوتی جدید در 24 ساعت گذشته

وی ادامه داد: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته 13 بیمار بر اثر کرونا در قم جان خود را از دست داده‌است.

قدیر تعداد تست‌های گرفته شده کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را 1598 مورد عنوان کرد و گفت: نتیجه 516 تست در استان مثبت بوده و 137 هزار و 260 دوز واکسن نیز به افراد تزریق شده است.

انتهای پیام
captcha