برگزاری مسابقه مجازی «زیارت غدیریه» در بقعه علی بن بابویه
کد خبر: 3987498
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

برگزاری مسابقه مجازی «زیارت غدیریه» در بقعه علی بن بابویه

مسابقه مجازی «زیارت غدیریه» به‌مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر به همت مرکز افق بقعه مطهر علی بن بابویه قمی در حال برگزاری است.

مسابقه بزرگ «زیارت غدیریه» با محوریت بقعه علی بن بابوبه برگزار می‎شودبه گزارش ایکنا از قم، مرکز افق بقعه مطهر علی بن بابویه قمی(ره) شهر مقدس قم با حمایت اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک، مسابقه «زیارت غدیریه» را برگزار می‎کند.

علاقه‌مندان فرصت دارند تا روز دوشنبه، 11 مردادماه، ساعت 12 با ورود به لینک https://b۲n.ir/t۲۲۰۵۱ و پاسخ به سؤالات و ارسال آن به صورت الکترونیکی، در مسابقه شرکت کنند، ضمنا برای شرکت در این رویداد فرهنگی و مذهبی، نیازی به نصب هیچ نرم‌افزاری نیست.

جوایز این مسابقه، ۱۲ کمک هزینه سفر مشهد مقدس برای نفرات برتر به قید قرعه (هر نفر ۵ میلیون ریال) و ۶۳ هدیه یک میلیون ریالی به قید قرعه برای تمام شرکت‎کنندگان در نظر گرفته شده است. همچنین ۲۴ بسته ارزنده فرهنگی هم به قید قرعه به شرکت‎کنندگان اهدا خواهد شد.

آن دسته از علاقه‌مندانی که مایل به شرکت در مسابقه هستند می‎توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم یا کانال اختصاصی مرکز افق مزار مقدس شیخان در پیام‎رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/mazaresheikhan مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha