توزیع بیش از ۵۰۰ هزار پرس غذا در روز عید غدیر
کد خبر: 3987256
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

توزیع بیش از ۵۰۰ هزار پرس غذا در روز عید غدیر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه اطعام در روز عید غدیر از آداب آن است،گفت: بیش از ۵۰۰ هزار پرس غذا در این روز بین مردم توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام مرتضی شعبان زاده پیش از ظهر پنجشنبه 7مرداد در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در سال‌های گذشته شکل برگزاری مراسم‌ها در کشور و استان تغییر کرده است، گفت: در تمام مساجد برنامه‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های ویژه در ۱۱۰ مسجد استان قم خواهیم داشت، افزود: کاروان خودرویی غدیر در روز عید غدیر در مسیر بلوار پیامبر اعظم حدفاصل حرم مطهر حضرت معصومه تا مسجد مقدس جمکران یکی از برنامه‌های شاخص در این روز است.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد جدید سازمان تبلیغات تمرکز بر روی اجتماعی‌سازی دین بوده است، ادامه داد: نهضت پیشرفت بانوان استان با تقسیم ۲۰ منطقه در استان و در هر منطقه یک بانو به عنوان راهکار منطقه‌ای در حال انجام است.

شعبان زاده با اشاره به برنامه‌های مهم بانوان گفت: نمایشگاه فرا زمان و فرا مکان در مصلی قدس با هدف معرفی زندگانی امیرالمومنین(ع) و معارف علوی برپاست و اجرای تئاتر حسنیه با موضوع ارادت بانوان نسبت به امیر المومنین در تاریخ، برپایی نمایشگاه خیمه‌های علوی از دیگر برنامه‌های بانوان بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در ۱۱۰ مسجد، مصلی، بخش‌ها و شهرستان‌ها با بیش از ۵۰۰ هزار پرس غذا این عمل خیر انجام خواهد شد و در بین تمام مردم توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سراسر کشور بنیاد هدایت که متولی امر سازماندهی مساجد کشور است به علت حضور ظرفیت‌های مردمی در حل مسائل مردم همان محله با محوریت امامان و مساجد محل اقدام به شناسایی کنشگران و افرادی که در مقام حل مسئله در حوزه معیشت، کارآفرینی، اشتغال، فرهنگ، دعوت سیاسی مردم مشارکت کرده‌اند ادامه داد: از میان ۴۰ هزار حل مسئله استان قم در این پویش حجت‌الاسلام موسوی مقدم حائز رتبه نخست استانی شده و به مرحله کشوری راه یافته است.

انتهای پیام
captcha