برگزاری مسابقه «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در قم
کد خبر: 3986912
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶

برگزاری مسابقه «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در قم

آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) با نظارت اداره‎کل اوقاف و امورخیریه استان قم مسابقه قرآنی «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» را برگزار می‎کند.

برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی «ولایت علوی و اکمال دین نبوی» در قمبه گزارش ایکنا از قم، آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) با نظارت اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان قم مسابقه قرآنی «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» را برگزار می‌کند.

این مسابقه از روز سه‌شنبه، پنجم مرداد آغاز شده و تا فردا، هفتم مردادماه، ساعت ۱۲ ادامه دارد. 

جوایز این مسابقه پنج کمک هزینه سفر عتبات عالیات برای نفرات برتر به قید قرعه (هر نفر 10 میلیون ریال)، هشت کمک هزینه سفر مشهد مقدس برای نفرات برتر به قید قرعه (هر نفر پنج میلیون ریال) و ۱۱۰ هدیه یک میلیون ریالی به قید قرعه برای کلیه شرکت‌کنندگان است.

نتایج قرعه‌کشی این مسابقه، جمعه، هشتم مرداد، رأس ساعت ۲۲ در جوار آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) قم همراه با زیارت مجازی امامزاده به‌صورت زنده (لایو) در صفحه رسمی این امامزاده و صفحه آیه‌های هدایت (کارگروه قرآنی) در اینستاگرام به آدرس‌های https://www.instagram.com/ayehayehedayat و https://instagram.com/aliebnejafar و همچنین کانال ایتا با همین آیدی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند به لینک https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf6Kbagh8v0CRULcdxpqkiv1MieNm8hDOWpHnKY72mP0ii_YA/viewform مراجعه کرده و به سؤالات پاسخ دهند.
 
همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مسابقه می‌توانند به آدرس‌های qom.oghaf.ir و http://instagram.com/QomOghaf و https://eitaa.com/qomoghaf مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha