رقابت دانشجویان و جهادگران استان قم در مسابقه کتابخوانی «ندای غدیر»
کد خبر: 3986832
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

رقابت دانشجویان و جهادگران استان قم در مسابقه کتابخوانی «ندای غدیر»

مسابقه کتابخوانی با عنوان «ندای غدیر» به مناسبت عید سعید غدیر خم روز سه شنبه ۱۲ مرداد ماه ویژه دانشجویان و اعضای جهاد دانشگاهی استان قم با همکاری کتابخوان همراه پژوهان با محوریت کتاب «غدیر در شعاع خورشید» برگزار می‌شود.

رقابت دانشجویان و جهادگران در مسابقه کتابخوانی «ندای غدیر»به گزارش ایکنا از قم، جهاد دانشگاهی واحد استان قم، به مناسبت عید سعید غدیر مسابقه کتابخوانی با عنوان «ندای غدیر» ویژه دانشجویان و اعضای جهاد دانشگاهی استان قم با محوریت کتاب «غدیر در شعاع خورشید» با همکاری کتابخوان همراه پژوهان برگزار می‌شود.

این مسابقه روز سه شنبه 12 مرداد ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت کتاب و شرکت در مسابقه به صفحه اصلی وبسایت جهاد دانشگاهی استان قم به آدرس www.jd-qom.ac.ir مراجعه کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دانلود کتاب از طریق لینک https://pajoohaan.ir/document/3883 به کتابخوان همراه پژوهان مراجعه کنند و با مراجعه به این لینک علاوه بر جوایز نفیسی که به برندگان توسط جهاد دانشگاهی استان قم اهدا می‌شود؛ به قید قرعه به 5 نفر 5کارت هدیه 50هزار تومانی برای دانلود کتاب از کتابخوان همراه پژوهان اهدا می‌شود.

کتاب‌ «غدیر در شعاع خورشید» به نویسندگی حجت‌الاسلام رضاعلی عزیزی، در ۲۵ صفحه به موضوعاتی همچون «غدیر روز شکوفایی ارزش‌ها»، «غدیر روز آرامش» و «غدیر و مهرورزی»، «پیام‌های غدیر» و «میثاق با ولایت» پرداخته است.

نویسنده کتاب «غدیر در شعاع خورشید»، در این اثر سعی کرده با استناد به آیات قرآن کریم و احادیث اهل بیت(ع)، آثار روز غدیر خم را تبیین کند.

 

انتهای پیام
captcha