اقامه نماز عید قربان به امامت آیت‌الله اعرافی در مسجد مقدس جمکران/ برنامه‌های دهه امامت و ولایت
کد خبر: 3985468
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲

اقامه نماز عید قربان به امامت آیت‌الله اعرافی در مسجد مقدس جمکران/ برنامه‌های دهه امامت و ولایت

مسجد مقدس جمکران با برنامه‌های متنوع در روزهای پایانی هفته مهمان خانه منتظران می‌شود و اقامه نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله اعرافی ازجمله این برنامه‌ها است.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی جمکران، مسجد مقدس جمکران در آغاز دهه ولایت و امامت با برنامه‌های متنوع مهمان خانه‌های منتظران می‌شود.

بنابراین گزارش، امروز سه شنبه۲۹ تیرماه مراسم دعای عرفه با قرائت حجت‌الاسلام والمسلمین سید بهاءالدین ضیایی در میعاد منتظران از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود؛ این مراسم از شبکه چهارم سیما و صفحات مسجد مقدس جمکران در فضای مجازی پخش می‌شود.

همچنین، در شب عید قربان، مراسم «توسل به حریم کبریا» از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه با قرائت دعای پرفیض توسل با نوای محمدجواد احمدی برگزار می‌شود.

صبح فردا چهارشنبه، ۳۰ تیرماه نیز نماز عید سعید قربان به امامت آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور اقامه و پیش از آن دعای پرفیض ندبه نیز از ساعت ۷ صبح در مسجد مقدس جمکران زمزمه می‌شود.

در ادامه این برنامه‌ها، پنجشنبه، ۳۱ تیرماه مراسم «کمیل عارفانه» با قرائت دعای کمیل توسط حجت‌الاسلام دشتی از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

جمعه، اول مرداد مراسم «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدوی‌نیا و قرائت دعای ندبه توسط حاج اسلام میرزایی برگزار می‌شود.

عصر جمعه نیز زیارت آل یاسین قرائت و بعد از نماز مغرب و عشاء نیز مراسم سخنرانی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پناهیان و مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت(ع) در میعاد منتظران برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود که همه این برنامه‌ها بدون حضور زائر برگزار و از صفحات مجازی مسجد مقدس جمکران و نیز شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش می‌شود.

 

 

انتهای پیام
captcha