محل استقرار خواهران و برادران برای قرائت دعای عرفه تعیین شد
کد خبر: 3985275
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
بر اساس اعلام مدیریت حرم بانوی کرامت؛

محل استقرار خواهران و برادران برای قرائت دعای عرفه تعیین شد

بر اساس اعلام مدیریت حرم مطهر بانوی کرامت صحن امام رضا(ع)، سمت چپ صحن صاحب الزمان(عج) و سمت راست صحن مسجد اعظم برای حضور خواهران و صحن امام هادی(ع)، سمت راست صحن صاحب الزمان(عج) و سمت چپ صحن مسجد اعظم برای حضور برادران در زمان قرائت دعای عرفه تدارک دیده شده است.

به گزارش ایکنا از قم به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‎‌الاسلام والمسلمین علی اشرف عبدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: برگزاری دعای عرفه در حرم مطهر بانوی کرامت به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت رسانه‌ای برگزار خواهد شد و صوت این مراسم در فضاهای روباز حرم مطهر پخش خواهد شد.

وی افزود: صحن امام رضا(ع)، سمت چپ صحن صاحب الزمان(عج) و سمت راست صحن مسجد اعظم برای حضور خواهران و صحن امام هادی(ع)، سمت راست صحن صاحب الزمان(عج) و سمت چپ صحن مسجد اعظم برای حضور برادران تدارک دیده شده است.

مدیریت حرم مطهر حضرت معصومه(س) ادامه داد: دو صحن پیامبر اعظم(ص) و صحن جواد الائمه(ع) نیز به صورت خانوادگی خواهد بود.

گفتنی است مراسم سخنرانی توسط حجت‎الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و قرائت دعای عرفه توسط سیدمهدی میرداماد از ساعت ۱۷ آغاز و تا۲۰ ادامه خواهد داشت و این مراسم به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی افق و نور، شبکه جهانی ولایت، شبکه‌های رادیویی معارف و قم و همچنین صفحات اختصاصی آستان مقدس در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha