رکورد واکسیناسیون کرونا در قم شکسته شد
کد خبر: 3984773
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

رکورد واکسیناسیون کرونا در قم شکسته شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه با تزریق پنج هزار دُز واکسن طی یک روز، واکسیناسیون کرونا در قم رکورد زد، گفت: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت در هر شیفت برای هر تیم بهداشتی، تزریق ۵۰ دُز واکسن کرونا تعریف شده است این در حالی است که طی روز گذشته تزریق واکسن در استان قم به پنج هزار دُز واکسن به گروه‌های هدف رسید.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، سیامک محبی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: طی روز گذشته، 26 تیرماه با تزریق پنج هزار دُز واکسن به گروه‌های هدف و بیماران خاص واکسیناسیون کرونا در قم رکوردی تازه ثبت کرد.

وی ادامه داد: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت در هر شیفت برای هر تیم بهداشتی، تزریق ۵۰ دُز واکسن کرونا تعریف شده است، این در حالی است که طی روز گذشته تزریق واکسن در استان قم با ۱۷ تیم در دو شیفت از یک هزار و 700 دُز فراتر رفت و به تزریق پنج هزار دُز واکسن به گروه‌های هدف رسید.

رئیس مرکز بهداشت قم با اشاره به حجم بالای کاری مدافعان سلامت در امر واکسیناسیون، تست کرونا(روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰) رهگیری و ناظران بهداشتی طی روز گذشته، افزود: همکاران ما دیروز در مراکز واکسیناسیون، مراکز منتخب درمان سرپایی کرونا، ناظران بهداشت محیط و حرفه‌ای، تیم‌های رهگیری و همکاران ستاد، تابلوهای زیبایی از خدمت‌رسانی صادقانه را در حوزه درمان به تصویر کشیدند.

محبی واکسیناسیون حداکثری و رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی را عامل قطع زنجیره کرونا دانست و گفت: همشهریانی که در اولویت تزریق واکسن هستند می‌توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون اقدام به تزریق کنند و تاکنون به ۸۰ هزار و ۱۴۰ تن در استان قم واکسن کرونا تزریق شده است.

روز گذشته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم هم برای تزریق واکسن کرونا به گروه‌های هدف در یکی از مراکز واکسیناسیون حضور پیدا کرد.

انتهای پیام
captcha