مشارکت مردم در حل مشکلات از اهداف مهرواره «محله همدل» است
کد خبر: 3984314
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

مشارکت مردم در حل مشکلات از اهداف مهرواره «محله همدل» است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مهرواره اهداف متعددی را دنبال می‌کند، گفت: همکاری مردم در حل مشکلات از اهداف مهرواره «محله همدل» است.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به اهداف مهرواره، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهدافی که در مهرواره آن را دنبال می‌کنیم پای کار آمدن مردم برای رفع مشکلات خودشان است.

وی افزود: مهرواره محله همدل تحول آفرین است و از ظرفیت‌های مردم برای حل مشکلات محلات با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اجتماعی استفاده می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مهرواره همدل به فعالیت‌های فرهنگی انسجام بخشیده و انجام آن‌ها را منسجم و متمرکز می‌کند.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به استقبال مردمی از مهرواره محله همدل، اظهار کرد: این طرح تعداد بسیاری از امامان محلات را به شرکت در فعالیت‌های اجتماعی ترغیب کرده و بسیاری از منتخبان شهرستانی مهرواره امامان محلات هستند.

وی با اشاره به اینکه در مسیر اجرای مهرواره همدل امامان محلات نقش‌آفرین و بسترساز بوده‌اند، گفت: مهرواره به فعالیت‌های اجتماعی ضریب داده و تمامی منتخبان مشارکت‌های مردمی را به عنوان پشتوانه‌های خود دارد.

انتهای پیام
captcha