تمدید تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی قم با دانشگاه حضرت معصومه(س)
کد خبر: 3984249
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰

تمدید تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی قم با دانشگاه حضرت معصومه(س)

در حاشیه دیدار رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم با سرپرست دانشگاه حضرت معصومه(س)، تفاهم نامه همکاری میان دو نهاد تمدید شد.

به گزارش ایکنا از قم، در دیدار رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم با سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) در تاریخ 23 تیرماه تفاهم نامه همکاری میان دو نهاد تمدید شد. 

این دیدار با حضور دکتر محمد حیدری، رئیس و مهندس علی حسینی معاون فرهنگی این واحد، دکتر نسرین صادق زاده سرپرست و دکتر فاطمه حسینی، مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حضرت معصومه (س) و حجت‌الاسلام محمد رضا آخوند زاده معاون استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حضرت معصومه (س) برگزار شد.

از مهم‌ترین مفاد این تفاهم نامه می‌توان به مواردی همچون همکاری در کلیه زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بر اساس قوانین و مقررات جاری دانشگاه و جهاد دانشگاهی خصوصا بهره‌مندی اساتید و دانشجویان دانشگاه و کارکنان  طرفین و خانواده آنان از تخفیف  20 درصدی دوره‌های آموزشی و امکانات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی جهاد دانشگاهی و دانشگاه و تخفیف 10 درصدی خدمات مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی، همکاری در برگزاری سمینارهای فرهنگی و پژوهشی و همکاری در تالیف و انشار کتاب اشاره کرد.

یادآور می‌شود که در قالب این تفاهم نامه امکان معرفی دانشجویان نخبه و اساتید توانمند به جهاد دانشگاهی توسط دانشگاه جهت استفاده از آن‌ها جهت تدریس دوره‌های آموزشی و انجام طرح‌ها و پروژه‌های علمی مشترک با دانشگاه یا توسط جهاد دانشگاهی حاصل شده است.

انتهای پیام
captcha