امیدبخشی در روند استخدام مربیان قرآن مازندران / اعتراض‌ها همچنان پابرجاست
کد خبر: 3984104
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

امیدبخشی در روند استخدام مربیان قرآن مازندران / اعتراض‌ها همچنان پابرجاست

مربیان قرآن مازندران در پیام و تماس‌هایی با ایکنا روند تشکیل پرونده استخدام مربیان قرآنی در استان را امیدبخش توصیف کردند، اما صدای اعتراض برخی مربیان از عدم رفع محدودیت زمانی مدرک تحصیلی هنوز بالا است.

روند استخدام مربیان قرآنی در مازندران امیدبخش است اما...به گزارش ایکنا از مازندران، علی‌رغم تلاش علیرضا سعدی‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در تسهیل روند استخدام مربیان قرآن هنوز از سوی این مربیان پیام‌هایی به ایکنا مبنی بر عدم رفع محدودیت زمانی مدرک تحصیلی ارسال می‌شود.

مربیان قرآن که فعالیت آن‌ها قبل از سال ۹۲ بوده، ولی ممکن است کارشناسی‌شان را سال ۹۳ یا ۹۴ و به بعد گرفته باشند و رد این نوع پرونده‌ها با توجه به اینکه این افراد حق شرکت در آزمون را دارند چندان عادلانه به نظر نمی‌رسد.


بیشتر بخوانید:


بر اساس این گزارش پیام‌ها و تماس‌های مربیان قرآن در اولین روزی که مدیرکل آموزش و پرورش مازندران قول مساعد داده تا در روند پذیرش مربیان قرآنی تسهیل کند در دو مؤلفه سند مالی و ابلاغیه امید بخش بوده، اما صدای اعتراض برخی مربیان از عدم رفع محدودیت زمانی مدرک تحصیلی هنوز بالا است.

مربیان قرآن مازندران امروز در پی پیام سعدی‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران برای ارائه و تکمیل مدارک خود به اداره کل آموزش و پرورش رفتند و ضمن قدردانی از مدیرکل که از اخذ سند مالی و ابلاغیه چشم‌پوشی کردند از وی خواستند نگذارند به خاطر کاستی چند ساعته کار در ماه این پرونده‌ها که صاحبانشان سال‌ها در آموزش و پرورش تدریس کردند برگشت داده شود.

لازم به ذکر است با تماسی که مربیان قرآن در سراسر کشور با ایکنا دارند حاکی از آن است که این مشکل در دیگر استان‌ها به قوت خود باقی است و هنوز بسیاری از پرونده‌های قرآنیان سراسر کشور به لحاظ سند مالی و ابلاغیه در این استان حل نشده و امیدواریم با تلاش وزارت آموزش و پرورش و مدیران کل مربیان قرآن به صورت رسمی به کارشان ادامه دهند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فریدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۰
0
0
خدا قوت
باران
|
United States of America
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۴:۳۰
0
0
خیلی متشکر از زحمات شما.
من و دوستانم که مربی قرآن قبل از ۹۲ هستیم ولی به دلیل مشکلات سندمالی و ...‌ خواستار احیای حق مان توسط شماییم از همراهی تون صمیمانه سپاسگزاریم.
captcha