ثبت ۳۶۰۰ هزار مسئله در طرح مهرواره «محله همدل» از آذربایجان غربی
کد خبر: 3983572
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

ثبت ۳۶۰۰ هزار مسئله در طرح مهرواره «محله همدل» از آذربایجان غربی

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: از همه محلات استان تاکنون ۳۶۰۰ مسئله برای شرکت در مهراوه محله همدل در سامانه ثبت شده که بیشترین تعداد مسئله و موضوعات مطرح شده مربوط به محلات خوی است.

ارسالی| ثبت 3600 مسئله از آذربایجان غربی در طرح «مهراوه محله همدل»حجت‌الاسلام علی اعتمادی، معاون فرهنگی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاری اولین جلسه هیئت داوران طرح مهرواره محله همدل در ارومیه اظهار کرد: از همه محلات استان تاکنون 3600 مسئله برای شرکت در این طرح در سامانه ثبت شده که بیشترین تعداد مسئله و موضوعات مطرح شده مربوط به محلات خوی است.

وی افزود: از بین این موضوعات 60 مسئله به مرحله شهرستانی راه پیدا کرده بودند که از میان آنها نیز 19 عنوان مسئله به مرحله استانی راه یافتند که با برگزاری جلسه هیئت داوران قرار است از بین آنها نیز دو عنوان طرح مسئله انتخاب و به مرحله کشوری ارسال شود.

معاون فرهنگی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اهداف این طرح ادامه داد: ایجاد امید و نشاط، ترویج فرهنگ همدلی و حل مسئله توسط خود مردم از جمله اهداف طرح مهراوه محله همدل است که از دو روز مانده به ماه مبارک رمضان این طرح آغاز و و روند ثبت مساله توسط شرکت‌کنندگان و بارگذاری آن در سایت www.ham-del.ir تا ۲۰ خرداد ماه ادامه داشت.

وی بیان کرد: حل مشکلات معیشتی مردم، رفع مسائل خانوادگی و اجتماعی مردم، رفع مشکلات آموزشی نوجوانان و جوانان و محرومیت‌زدایی از جمله موضوعات پرتکرار مطرح شده در این طرح است.

حجت‌الاسلام اعتمادی با اشاره به جوایز اجرای این طرح تصریح کرد: به هر سه نفر منتخب راه یافته به مرحله کشور نفری 200 میلیون تومان وجه نقد پرداخت می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha