ارزیابی 500 طرح «محله همدل» در قروه
کد خبر: 3983046
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱

ارزیابی 500 طرح «محله همدل» در قروه

راهیار روحانیون مستقر استان کردستان از ارزیابی 500 طرح ارائه شده از سوی محلات شهرستان قروه در قالب طرح ملی «محله همدل» در این شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان قروه در اجرای طرح رتبه اول استان را کسب کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام ابراهیم رحمان‌پوریان، راهیار روحانیون مستقر استان کردستان و مدیر اجرایی طرح «محله همدل» امروز، 19 تیرماه در نشستی که به منظور داوری برنامه‌های منتخب محله همدل در شهرستان قروه برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان قروه با بیش از ۵۰۰ طرح ارائه شده در طرح محله همدل رتبه اول استان را کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله بعدی طرح‌های منتخب از هر استان داوری خواهند شد تا طرح‌های منتخب کشوری شناسایی و از آنان تقدیر شود، افزود: از طرح‌هایی که منتخب کشوری نشده‌اند، در شهرستان با اهدای هدایایی تقدیر خواهد شد.

راهیار روحانیون مستقر استان کردستان با اعلام اینکه طرح محله همدل یک طرح ملی بوده که بین محلات به منظور رفع مشکلات هر محله از سوی مردم خود محله برگزار می‌شود، بیان کرد: در پایان با ارزیابی فعالیت محلات هر شهرستان محله منتخب هر استان به تهران معرفی و از محله برگزیده استانی و کشوری تقدیر به عمل خواهد آمد.

حجت‌الاسلام عباس عبدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در ادامه این نشست اظهار کرد: هم‌اکنون ده‌ها طرح قابل ارائه در طرح محله همدل در حال اجراست که با اجرای این طرح‌ها توسط مجامع میانی تبلیغات اسلامی مشکلی از مشکلات محلات با همکاری روحانیون و محوریت مسجد برطرف شده است.

وی افزود: طرح محله همدل با تلاش مجدانه این روحانی گرانقدر و همکاری ادارات مرتبط و کانون‌های فرهنگی، مؤسسات قرآنی و مدیران خانه‌های قرآن شهر و روستا به ثمر نشست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه یادآور شد: طرح‌هایی ارائه و اجرا شده که علاوه بر حل مشکل اشخاص در راستای صیانت از محیط زیست و نیز جلوگیری از هدر رفت منابع آب و انرژی تأثیرات بسزایی داشته‌اند و با مشارکت مثال زدنی اهالی محله این طرح پیشرفت مطلوبی داشته و دارد.

در پایان هر یک از مدیران طرح‌های منتخب به بیان توضیحات و نتایج حاصله از اجرای طرح خود پرداختند و داوران شهرستانی نسبت به طرح سؤالات و نیز داوری طرح‌ها اقدام کردند و هشت اثر منتخب محله همدل با نظر شش نفر از داوران مورد داوری قرار گرفت.

یادآور می‌شود؛ طرح محله همدل که موجب حل مشکل یا مشکلاتی در محله شده ادامه داشته و این طرح با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امامان جمعه و جماعت، اداره اوقاف و امور خیریه و اداره تبلیغات اسلامی اجرا شده است.

انتهای پیام
captcha