راهیابی ۱۱ طرح به مرحله استانی «مهرواره محله همدل»
کد خبر: 3982518
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

راهیابی ۱۱ طرح به مرحله استانی «مهرواره محله همدل»

دبیر برگزاری طرح مهرواره محله همدل در استان لرستان از راهیابی یازده طرح برتر مرحله شهرستانی مهرواره محله همدل به مرحله استانی خبر داد.

کمیته داوری انتخاب برترین طرح «مهرواره محله همدل» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، آیین اختتامیه طرح مهرواره محله همدل در لرستان، امروز، ۱۶ خرداد با حضور اعضای کمیته داوری این طرح برای شناسایی برترین طرح استانی در اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد.

علمدار، دبیر برگزاری طرح مهرواره محله همدل در این مراسم، گفت: طرح مهرواره «محله همدل» به عنوان یک پویش مردمی است که در آن اهالی محله‌های مختلف کشور مشکلات پیرامون محیط زندگی خود در حوزه‌های مختلف را شناسایی و راهکارهای حل آن را ارائه کردند و با ثبت آن در سامانه این طرح وارد رقابت شدند.

وی در خصوص نحوه انتخاب طرح‌های برتر در دو مرحله شهرستانی و استانی، گفت: در مرحله شهرستانی ۷۰ امتیاز رای داوران و ۳۰ امتیاز رای مردمی و در مرحله استانی ملاک انتخاب ۵۰ امتیاز نظر داوران و ۵۰ امتیاز رای مردمی است. در رای مردمی نیز برای هر محله کد یکتایی به همراه پوستری تعریف می‌شود که برگزیدگان می‌توانند با انتشار آن در فضای مجازی و ارائه کارهای خود از مردم رأی بگیرند.

علمدار با اشاره به اینکه ۱۱ طرح برتر شهرستانی به مرحله استانی مهرواره محله همدل راه پیدا کردند در خصوص انتخاب برترین طرح استانی، گفت: مبنای انتخاب طرح برتر استانی در دو بخش داوری و رای مردمی است بدین معنا که ۵۰ درصد امتیاز طرحها توسط داوران مشخص می‌شود و ۵۰ امتیاز دیگر با رای مردم طی چند روز آینده مشخص می‌شود که در این راستا برگزیدگان باید برای اثر خود تبلیغ کنند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام غلامی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، کرم‌الهی، رئیس حوزه هنری استان، چنگیزیان، رئیس کانون مداحان، شاکرمی و آقایی‌پور کارشناسان تبلیغات اسلامی لرستان و دو تن از بانوان صاحب‌نظر در حوزه فرهنگی اعضای کمیته داوری انتخاب برترین طرح استانی مهرواره محله همدل را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
captcha