حال 36 بیمار کرونایی در قم وخیم است/ مثبت شدن تست کرونا 127 نفر در 24 ساعت اخیر
کد خبر: 3981963
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳

حال 36 بیمار کرونایی در قم وخیم است/ مثبت شدن تست کرونا 127 نفر در 24 ساعت اخیر

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه حال ۳۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی قم وخیم است، گفت: طی بیست و چهار ساعت منتهی به سیزدهم تیرماه، جواب تست کرونا ۱۲۷ تن در استان مثبت اعلام شد.

حال 36 بیمار کرونایی در قم وخیم است/ مثبت شدن تست کرونا 127 نفر در 24 ساعت اخیربه گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر در گفت‌وگویی اظهار کرد: طی این مدت، ۷۳ بیمار با علایم مشکوک و یا قطعی ابتلا به‌ویروس کرونا توسط اورژانس مراکز درمانی قم مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ۶۵ تَن از این تعداد در بیمارستان‌های مختلف استان تحت معالجه و درمان قرار گرفتند، ادامه داد: ۵۳ تَن از بیمارانی که در روزهای گذشته بستری شده بودند نیز با تشخیص پزشکان معالج از بیمارستان مرخص شده‌اند.

قدیر با اشاره به این که حال ۳۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی قم وخیم است، ادامه داد: متاسفانه طی بیست و چهار ساعت گذشته یک بیمار که نتیجه آزمایش کرونای وی مثبت شده بود نیز فوت کرد.

وی تصریح کرد: در این مدت از مجموع ۶۰۴ آزمایش انجام شده برای بررسی وضعیت ابتلا به کرونا، نتیجه ۱۲۷ مورد مثبت شد.

قدیر با اعلام این که در حال حاضر ۲۶۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند،‌ یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در قم ۶۶ هزار و ۷۱۱ دُز واکسن تزریق شده است.

انتهای پیام
captcha